The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو ویکسین کی دوسری کھیپ کی فراہمی ، کوویکس نے بڑا فیصلہ کرلیا

اسلام آباد : کوویکس نے پاکستان کودوسری ویکسین کھیپ جلدفراہم کرنےکافیصلہ کرلیا ،کوویکس سے پاکستان کو ویکسین کی دوسری کھیپ آئندہ ماہ ملے گی۔

تفصیلات کے مطابق کوویکس کا پاکستان کودوسری ویکسین کھیپ جلدفراہم کرنےکافیصلہ کرتے ہوئے پاکستان کو ویکسین فراہمی کے فیصلے سے آگاہ کر دیا ، ذرائع کا کہنا ہے کہ کوویکس سے پاکستان کو ویکسین کی دوسری کھیپ آئندہ ماہ ملے گی۔

ذرائع نے کہا کہ کوویکس کی دوسری ویکسین کھیپ کی حتمی تاریخ سےجلدآگاہ کرےگا، کوویکس پاکستان کودوسری کھیپ1.238 ملین ڈوزکی فراہم کرےگا، کوویکس پاکستان کوپہلی کھیپ میں 1.238ملین ڈوزفراہم کر چکا ہے۔

یاد رہے دو روز قبل کوویکس کی فراہم کردہ 12 لاکھ 38 ہزارکوروناویکسین ڈوزز غیر ملکی ایئرلائن سے پاکستان پہنچائی گئیں، کوویکس نے پاکستان کو پہلی کھیپ آسٹرازنیکا ویکسین کی فراہم کی ہے، کوویکس کی فراہم کردہ کورونا ویکسین جنوبی کوریا کی تیارکردہ ہے۔

پاکستان کرونا وائرس سے متعلق عالمی اتحاد کوویکس کا رکن ملک ہے اور کوویکس پاکستان کی 20 فیصد آبادی کو مفت ویکسین فراہم کرے گا۔

خیال رہے نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کی جانب سے بیان میں کہا تھا کہ کوویکس پاکستان کو ویکسین تین مراحل میں فراہم کرے گا ، جون کے اختتام تک 17.1 ملین ویکسین فراہم کی جائیں گی، کوویکس پاکستان کو جون تک مجموعی طور پر 22.7ملین ڈوززفراہم کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں