The news is by your side.

Advertisement

انگلش کرکٹر معین علی نےایک اور ریکارڈ اپنے نام کرلیا

چنئی : پاکستانی نژاد انگلش آل راؤنڈر معین علی نے کلینڈر ایئر میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے دنیا کے تیسرے آل راؤنڈر بن گئے۔

تفصیلات کے مطابق انگلینڈ کے بائیں ہاتھ سے کھیلنے والے بلے باز اور آف اسپنر نے کلینڈر ایئر میں تیس وکٹیں اور ایک ہزار سے زائد رنز بنا کر یہ ریکارڈ اپنے نام کیا۔

moin-ali-post-1

اس سے قبل ای این بوتھم اور جنوبی افریقہ سے تعلق رکھنے والے آل راؤنڈر جیک کیلس بھی یہ کارنامہ انجام دے چکے ہیں۔

معین علی نے رواں برس ایک ہزار اٹہتر رنز اسکور کیے اورسینتیس وکٹیں اپنے نام کیں اسی اعزاز کے ساتھ وہ ٹیسٹ کرکٹ کی تاریخ میں انگلینڈ کی جانب سے دوسرے آل راؤنڈر بن گئے۔

moin-ali-post-2

واضح رہے کہ ان دنوں انگلینڈ کی ٹیم دورہ بھارت پر ہے گو کہ بھارت کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں انگلینڈ کو بدترین شکست کا سامنا کرنا پڑا تا ہم کرکٹر معین علی نے اس ٹیسٹ سیریز میں اس اہم سنگ میل کو عبور کر کے ریکارڈ اپنے نام کرلیا۔

moin-ali-post-3

پاکستانی نژاد برطانوی کرکٹر معین علی 18 جون 1987 کو پیدا ہوئے اور اپنے کیریئر کا آغاز 28 فروری 2014 کو ویسٹ انڈیز کے ساتھ ایک روز ہ میچ کھیل کر کیا جب کہ پہلا ٹیسٹ ڈیبیو 12 جون 2014 کو سری لنکا کے خلاف کیا۔

یاد رہے کہ انگلش ٹیسٹ کرکٹر معین علی نے اپنے ٹیسٹ کیریئر میں اب تک 37 ٹیسٹ میچوں میں 1927 رنز بنائے گئے اور 98 وکٹیں حاصل کی ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں