site
stats
عالمی خبریں

دبئی: ولی عہد حمدان سمندر کی صفائی کے لیے سرگرداں

دبئی : ولی عہد شیخ حمدان بن راشد المکتوم نے سمندر کے تہہ میں جمع کچرا اٹھا کر اسے ضائع کیا اس مہم میں اُن کے ساتھ اسکول کے طالب علم بھی بہ طور رضاکار شامل تھے۔

ولی عہد شیخ حمدان بن راشد نے یہ مظاہرہ لوگوں میں سمندری آلودگی سے متعلق آگاہی پھیلانے کے لیے کیا جس میں وہ تیراکی کا لباس پہن کر گہرے سمندر میں اتر گئے اور تیرتے ہوئے سمندر کی تہہ تک پہنچے اور وہاں سے کچرا اُٹھا کر واپس لوٹے جسے بعد ازاں ضائع کردیا گیا۔

ولی عہد نے اس سے قبل شہریوں سے ماحولیاتی آلودگی کے خاتمے کے لیے اقدامات سے متعلق تجاویز مانگی تھیں جس پر انہیں بڑی تعداد میں مشورے موصول ہوئے جس میں ساحلی علاقوں کی صفائی کے علاوہ سمندر کو آلودگی سے بچانے کے لیے سمندر کی تہہ سے صفائی بھی شامل تھی۔

عمومی طور پر ساحل سمندر پر سیر و تفریح کے لیے افراد اپنے ہمراہ کھانے پینے کی اشیاء لاتے ہیں اور جاتے ہوئے بچا کچا سامان سمندر میں پھینک دیتے ہیں جو آہستہ آہستہ سمندر کی تہہ میں جمع ہونے لگتے ہیں جس کے باعث سمندر کا پانی آلودہ ہوجاتا ہے جب کہ سمندری مخلوقات کو بھی نقصان کا اندیشہ رہتا ہے۔

ولی عہد حمدان نے اسکول کے چند طالب علموں کے ہمراہ تیراکی کا لباس پہن کر سمندر میں اترے اور کچرہ جمع کرنے کی مہم میں خود حصہ لیا اور اس کی ویڈیو سماجی رابطے کی ویب سائیٹ انسٹا گرام پر جاری کی جس میں انہیں سمندر کی تہہ سے خالی بوتلیں، ریپرز اور مختلف تھیلیاں جمع کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

 

ویڈیو دیکھیں 

 

یاد رہے کہ ولی عہد حمدان بن راشد المکتوم اپنے سماجی کاموں اور ایڈوانچرز کے باعث نوجوانوں میں کافی مقبول ہیں جب کہ ملکی امور میں سرگرم رہنے اور ماحولیات و سائنس میں دلچسپی لینے کے باعث انہیں جدید دبئی کا ہیرو بھی کہا جاتا ہے اور وہ فزاع کے نام سے شاعری بھی کرتے ہیں.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top