The news is by your side.

Advertisement

کرد اورعرب جنگجوؤں نے داعش سے منبج شہرکا کنٹرول حاصل کرلیا

دمشق : شام میں امریکا کے حمایت یافتہ کرد اور عرب جنگجوؤں نے شدت پسند تنظیم دولتِ اسلامیہ کے زیرِقبضہ شام کے شہر منبج پر تقریباً مکمل کنٹرول حاصل کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق شام میں اتحادی فورسز کو عالمی شدتپسند تنظیم داعش کے خلاف اہم کامیابی حاصل ہوئی ہے، ترکی کی سرحد کے قریب اس شہر پر گذشتہ دو برس سےدولتِ اسلامیہ کا قبضہ تھا۔

اطلاعات کے مطابق کرد اور عرب جنگجوؤں کے اتحاد نے منبج پرکنٹرول حاصل کرنےکے لیے تقریباً دو ماہ قبل کارروائی کا آغاز کیا تھا۔

ذرائع کے مطابق شہر کا 90 فیصد حصہ دولتِ اسلامیہ کےقبضے سے آزاد کروا لیا گیا ہے۔ برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے مطابق جون سے اس شہر کو جنگجوؤں نے مکمل طور پر گھیرے میں لے رکھا تھا۔

کارروائی کے دوران امریکی فضائیہ کے طیارے بھی شہر میں موجودشدت پسندوں کے ٹھکانوں کو نشانہ بناتے رہے ہیں۔ امریکی فضائیہ کی بمباری کے نتیجے میں شہر سے بھاگنےوالے عام شہریوں کی ہلاکتوں کی بھی اطلاعات ہیں۔

خیال رہے کہ مارچ 2011 سے شام میں شروع ہونے والےاس تنازع کے بعد سے اب تک دو لاکھ 80 ہزار افراد ہلاک اور لاکھوں بے گھر ہو چکے ہیں جبکہ تین لاکھ افراد تاحال ان علاقوں میں پھنسے ہوئے ہیں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں