The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل کیوں نہیں کھیلتا؟ ڈیوڈ وارنر نے وجہ بتادی

کراچی: آسٹریلوی اوپنر ڈیوڈ وارنر نے پاکستان سپر لیگ نہ کھیلنے کی وجہ بیان کردی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں ورچوئل پریس کانفرنس کرتے ہوئے آسٹریلوی بیٹرز ڈیوڈ وارنر نے کہا کہ پی ایس ایل میں اب تک اس لئے نہیں کھیلا کیوں کہ اس دوران اکثر نیشنل ڈیوٹی پر ہوتا ہوں۔

دورہ پاکستان کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ یہاں سب کچھ مثبت ہے، بہت پیار کرنے والے لوگ ہیں اور کراؤڈ نے بھی ہمیں سپورٹ کیا، اسلام آباد میں بہت انجوائے کیا ہوٹل سے پہاڑوں کے حسین نظاروں نے دل موہ لیا۔

ورچوئل پریس کانفرنس میں ڈیوڈ وارنر نے کراچی میں سینچری بنانے کی خواہش ظاہر کی۔

آسٹریلوی بیٹر نے بھی راولپنڈی کی پچ کو بے جان قرار دیتے ہوئے کہا کہ کراچی میں میچ سے قبل کنڈیشن کا جائزہ لیں گے اور کراچی ٹیسٹ میں کتنے اسپنرز کھیلیں گے اس کا مجھے علم نہیں ہے؟ ہم ایسا میچ چاہتے ہیں جس میں باؤلرز کے لیے بھی مواقع ہو۔

یہ بھی پڑھیں: کرکٹ قوانین پر تنقید کیوں کی؟ سوشل میڈیا صارفین انگلش بولر پر برس پڑے

انہوں نے کہ اکہ امید ہے کراچی میں وکٹ ایسی ہوگی جس میں فینز کو اچھی کرکٹ ملے گی، ہم ہے کہ ہم اپنے گیم پلان کے مطابق کھیلیں، لگتا ہے کہ یہاں ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرنا زیادہ مفید ہوگا۔

آسٹریلوی بیٹر نے مزید کہا کہ 24 برس کے بعد پاکستان کا دورہ خوش آئند اور کرکٹ کی کامیابی ہے، پی سی بی اور کرکٹ آسٹریلیا نے اس دورے کو ممکن بنانے کے لیے بہت کام کیا۔

ڈیوڈ اورنر نے کہا کہ میں اسپن بولنگ پر راج کرنے والے اپنے ہم وطن آنجہانی شین وارن جیسا بننا چاہتا تھا، وہ عظیم کھلاڑی تھے جنہوں نے دنیا کے بڑے بڑے کھلاڑیوں کو اپنی انگلیوں پر نچایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں