The news is by your side.

Advertisement

جسٹس وقار کا انتقال: وزیراعظم، آرمی چیف اور چیف جسٹس کا اظہار افسوس

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان ، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور چیف جسٹس سپریم کورٹ جسٹس گلزار احمد نے چیف جسٹس پشاور ہائی کورٹ کے انتقال پر اظہار تعزیت کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈی جی آئی ایس پی آر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے بیان میں کہا کہ آرمی چیف نے پشاورہائی کورٹ کےچیف جسٹس وقار سیٹھ کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا ہے، آرمی چیف نے اپنے تعزیتی پیغام میں کہا کہ اللہ مرحوم کو جوار رحمت میں جگہ دے اور اہل خانہ کو یہ گہرا صدمہ برداشت کرنے کی توفیق دے۔

وزیراعظم عمران خان نے بھی چیف جسٹس پشاور ہائی کورٹ کے انتقال پر اظہار افسوس کیا ہے، وزیراعظم نے مرحوم کے لواحقین سےاظہار ہمدردی کرتے ہوئے کہا کہ اللہ مرحوم کی مغفرت اور لواحقین کوصبر دے۔

چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس گلراز احمد اور ساتھی ججز نے جسٹس سیٹھ وقار کے انتقال پراظہار افسوس کرتے ہوئے مرحوم کے لواحقین سے اظہار ہمدردی کیا ہے۔

وزیراعظم آزاد کشمیر کی جانب سے بھی جسٹس وقاراحمد سیٹھ کی وفات پر رنج وغم کا اظہار کیا گیاہے، اپنے تعزیتی بیان میں وزیراعظم آزاد کشمیر کا کہنا تھا کہ جسٹس وقارسیٹھ بہترین جج تھے انتقال کاسن کر افسوس ہوا ہے۔دوسری جانب پاکستان بار کونسل، سپریم کورٹ بار نے پشاور ہائی کورٹ کے چیف جسٹس کے انتقال پر ملک بھر میں ایک روزہ سوگ کا اعلان کیا ہے، پاکستان بار کونسل، سپریم کورٹ بار کی جانب سے جاری مشترکہ بیان میں کہا گیا ہے کہ جسٹس وقار احمدسیٹھ کا انتقال ایک قومی نقصان ہے ، جسٹس وقار سیٹھ ایک دیانتدار اور بے باک جج تھے، قوم آج ایک نڈر بےباک جج سےمحروم ہوگئی ہے، کل ملک بھر کی عدالتوں میں وکلا پیش نہیں ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  چیف جسٹس پشاورہائیکورٹ جسٹس وقار احمد سیٹھ انتقال کرگئے

واضح رہے کہ چیف جسٹس پشاور ہائیکورٹ جسٹس وقار احمد سیٹھ علالت کے باعث انتقال کرگئے، ترجمان پشاور ہائیکورٹ نےجسٹس وقار احمد سیٹھ کے انتقال کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا ہے کہ چیف جسٹس کورونا کے مرض میں مبتلا تھے۔

چیف جسٹس پشاورہائیکورٹ کی طبیعت کچھ دنوں سےخراب تھی اور وہ کلثوم انٹرنیشنل اسپتال اسلام آباد میں زیرعلاج تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں