The news is by your side.

Advertisement

شرعی مسائل کا حل، دہلی وقف بورڈ نے بڑا قدم اٹھالیا

نئی دہلی: بھارت میں شرعی مسائل کے فوری حل کے لیے دہلی وقف بورڈ کا بڑا اقدام سامنے آیا ہے۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق دہلی وقف بورڈ میں قائم شعبہ دارالافتاء کی جانب سے شرعی مسائل کے فوری حل کے لیے دو مفتیان کرام کے موبائل نمبر جاری کیے گئے ہیں جس کے ذریعے روز مرہ کی زندگی میں پیش آنے والے مسائل کے حل کے لیے مفتیان کرام بات کرسکتے ہیں۔

عوام روز مرہ کے دینی مسائل میں فوری رہنمائی کے لیے ہفتہ میں کسی بھی دن عصر سے مغرب کے درمیان مفتیان کرام کے موبائل نمبر پر فون کرکے رابطہ کرسکتے ہیں اور روز مرہ کی زندگی میں پیش آنے والے مسائل جیسے طہارت، نماز، عبادات وغیرہ سے متعلق مفتیان کرام سے شرعی واقفیت حاصل کر سکتے ہیں۔

وقف بورڈ آفس کی جانب سے صدر شعبہ افتاء مفتی ذکاوت حسین قاسمی کا موبائل نمبر 9891541754 اور مفتی طیب قاسمی کا موبائل نمبر 9015799135 جاری کیا گیا ہے۔

پریس ریلیز میں مزید کہا گیا کہ جن مسائل میں تحریری یا دستاویزی جوابات کی ضرورت ہو تو اس کے لیے دفتر وقف بورڈ کی جانب سے جاری کی گئی، ای میل آئی ڈی [email protected]) پر تحریری سوالات بھیج کر یا ڈاک کے ذریعہ یا بذات خود وقف بورڈ میں پیر، بدھ اور جمعہ کے دن 3 سے 5 بجے کے درمیان مفتیان کرام سے ملاقات کرکے تفصیلی جواب حاصل کرسکتے ہیں۔

واضح رہے کہ چیئرمین امانت اللہ خان نے علماء اور ملت کے معزز افراد کے مطالبہ اور مشورہ پر دفتر وقف بورڈ دریا گنج میں باقاعدہ شعبہ دارالافتاء کا قیام کیا تھا جس میں 2021 سے باقاعدہ خدمات انجام دیا جارہا ہے جس کے لیے دو تربیت یافتہ مفتیان اور اسلامی اسکالرز کا انتظام کیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں