کسی پرحملہ کیا نہ کوئی سیاسی انتقام لیاجارہاہے، ڈائریکٹر جنرل نیب -
The news is by your side.

Advertisement

کسی پرحملہ کیا نہ کوئی سیاسی انتقام لیاجارہاہے، ڈائریکٹر جنرل نیب

کراچی : ڈائریکٹر جنرل نیب سراج النعیم نے کہا ہے کہ ادارے نے کسی پرحملہ کیاہے نہ کوئی سیاسی انتقام لیاجارہا ہے۔بیس ایکڑ زمینوں کی منسوخی کے لئے اداروں کو لکھ دیاہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ریجنل ہیڈ کواٹرمیں متاثرین میں امداد کی تقسیم سے متعلق تقریب سے خطاب کر تے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ نیب نےکسی پرحملہ کیانہ کوئی سیاسی انتقام لیاجارہاہے۔

سراج النعیم نےکہا کہ نیب کسی حکومت کےخلاف نہیں۔ مینڈیٹ لینے والوں کی پگڑی اچھالنےکاحق نہیں، ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ پی پی رہنمااوررکن سندھ اسمبلی علی نواز شاہ اوردیگرکو ہم نےنہیں پکڑا۔پچیس کھرب روپے سےزائد کرپشن کےکیسز نیب کےپاس موجودہیں۔

انہوں نے کہا کہ سارالوٹاہواپیسہ حکومت سندھ کوہی واپس جائےگا،ہم کسی حکومت کیخلاف نہیں چل رہے بلکہ سندھ حکومت کی سپورٹ اب بھی ہمارے ساتھ ہے۔

سراج النعیم نے کہا کہ چائناکٹنگ سےمتعلق دوجے آئی ٹیزتیارہوچکی ہیں۔ سندھ پولیس کیلئےسامان کی خریدوفروخت کی تحقیقات کررہے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ بیس ایکڑزمینوں کی منسوخی کیلئےاداروں کولکھ دیاہے۔ ڈی جی نیب نےبتایا کہ اسٹیل مل کاکوئی کیس نیب میں التواءکاشکارنہیں۔ریجنل ہیڈ کوارٹر کی تقریب میں چار اداروں کورقم واپس کی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں