The news is by your side.

Advertisement

اوپن مارکیٹ میں ڈالرکی قیمت میں80پیسےکی کمی

کراچی:اوپن مارکیٹ میں ڈالرکی قیمت میں80پیسےکی کمی بعد 118.40 میں خریدا اور 118.70میں بیچا جارہا ہے جبکہ آج سے یومیہ بنیادوں پر ڈالر کا ریٹ دن میں 3 بار مقرر کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق کرنسی ڈیلرز کا کہنا ہے کہ اوپن مارکیٹ میں ڈالر کی قیمت میں80پیسے کی کمی ریکارڈ کی گئی ، جس کے بعد ڈالر118.40روپےمیں خریدا اور 118.70میں بیچاجارہا ہے۔

دوسری جانب آج سے یومیہ بنیادوں پر ڈالر کا ریٹ مقررکرنے کے فیصلے پرعملدرآمد شروع ہوگیا، ڈالر کا ریٹ دن میں 3بار ڈیمانڈ اینڈ سپلائی کو دیکھتے ہوئے مقرر ہوگا۔

ملک بوستان کا کہنا ہے کہ ڈالرکے ریٹ کی مانیٹرنگ ایسوسی ایشن کی خصوصی کمیٹی کرے گی۔


مزید پڑھیں : ڈالر کو پر لگ گئے، قیمت تاریخ کی بلند ترین سطح پر


گزشتہ روزڈالرکی قیمت119.50روپےکی بلند ترین سطح پرپہنچی تھی، جس کے بعد فاریکس ایسوسی ایشن کے اجلاس میں ڈالرریٹ پر فیصلے کیے گئے تھے۔

اجلاس مین اوپن مارکیٹ میں ڈالر کا ریٹ یومیہ بنیادوں پر طے کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا ، ڈالرکا ریٹ صبح دس بجے، دوپہر دو بجے اور پھر شام چار بجے طے ہوگا۔

فاریکس ایسوسی ایشن نے خبردار کیا فیصلوں کی خلاف ورزی کرنے والےکرنسی ڈیلرزپربھاری جرمانےہوں گے۔

ذرائع کے مطابق روپے کی قدر کو مستحکم اور ڈالر کے بھاؤ نیچے لانے کے لیے دبئی کی ایکسچینج کمپنیز سے ڈالرکی بڑی کھیپ پاکستان منگوائی جائے گی اور ان کمپنیوں کو ٹی ٹی کے عوض ڈالر کیش میں ادا کیے جائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں