The news is by your side.

Advertisement

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی بہو نے طلاق کیلئے درخواست دے دی

واشنگٹن : امریکی صدرڈونلڈٹرمپ کی بہونے اپنے شوہرٹرمپ جونئیرسے طلاق حاصل کرنے کے لئے عدالت سے رجوع کر لیا،  ٹرمپ جونئیر اور ونیسا کی شادی 2005 میں ہوئی تھی۔

امریکی میڈیا کے مطابق صدر ٹرمپ کی بہو ونیسا نے طلاق کے لئے مین ہیٹن کی عدالت میں درخواست جمع کرادی، درخواست میں کہا گیا ہے کہ ٹرمپ جونئیر بھی ونیسا کو طلاق دینے پر رضامند ہیں اور یہ مشترکہ فیصلہ ہے۔

ٹرمپ آرگنائزیشن کی جانب سے جاری بیان میں ونیسا اور ٹرمپ جونئیر کا کہنا ہے بارہ سال کی شادی کے بعد دونوں نے باہمی رضامندی سے علیحدگی کا فیصلہ کیا ہے،  ہم ہمیشہ ایک دوسرے کا اور ایک دوسرے کے خاندانوں کا احترام کریں گے اور ہمارے بچے ہمیشہ ہماری اولین ترجیح رہیں گے۔

خیال رہے کہ ٹرمپ جونئیراورونیسا کی شادی 2005 میں ہوئی تھی اوران کے پانچ بچے ہیں، ٹرمپ جونئیر امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی پہلی بیوی ایوانا کے بیٹے ہیں۔

یاد رہے گذشتہ ماہ ٹرمپ جونئیر کے نام پر ایک خط موصول ہوا، سفید پاوڈر والے لفافہ کھولنے کے بعد صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی بہو ونیسا ٹرمپ کو حفاظتی اقدامات کے لئے اسپتال منتقل کیا گیا تھا۔

واضح رہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ بھی ازدواجی زندگی میں دو بار ناکام ہوچکے ہیں ، ڈونلڈ ٹرمپ نے ایوانا سے پہلی شادی کی ، جس سے ڈونلڈ ٹرمپ کے تین بچے ایوانکا، ڈونلڈ جونیئر اور ایرک ہے لیکن ڈونلڈ اور ایوانا کے درمیان علیحدگی کے بعد طلاق ہوگئی تھی۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے دوسری شادی اپنی نئی محبت مارلا میپلس سے کی تاہم یہ تعلق محض 4 سال پر مبنی رہا، ڈونلڈ اور مارلا کی پہلی اور واحد بیٹی ٹفنی آریانہ ہے، جس کے بعد ٹرمپ نے سلوویکین ماڈل میلانیا سے شادی کی ، جن سے ایک بیٹا بیرن ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں