site
stats
عالمی خبریں

انتخابات صاف اورشفاف ہوئے، میڈیا پیشہ ور مظاہرین کو بڑھاوا نہ دے، ٹرمپ

واشنگٹن : نو منتخب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ملک میں جاری مظاہروں پر ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا کہ انتخابات صاف اورشفاف ہوئے، میڈیاپیشہ ور مظاہرین کو بڑھاوا نہ دے۔

نومنتخب امریکی صدرڈونلڈٹرمپ نے موجودہ صورتحال پر ٹوئٹ میں کہا ہے کہ امریکا میں شفاف انتخابات کے بعد میڈیا کی جانب سے مظاہروں کو نمایاں کرنا ناانصافی ہے۔

ٹرمپ نے مظاہرین کو پیشہ ور قرار دیا اور کہا کہ میڈیا نے انھیں اشتعال دلایا ہے۔

خیال رہے کہ امریکا میں ڈونلڈ ٹرمپ کےصدر منتخب ہونے کے بعد سےاحتجاج اور مظاہروں کا سلسلہ جاری ہے، مختلف شہروں میں مظاہرین ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف ” میرا صدرنہیں ” کے نعرے لگا رہے ہیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف واشنگٹن، اوک لینڈ، شکاگو، لاس اینجلس، سان فرانسسکو، ڈینور بوسٹن ، برکلے سمیت دیگر شہروں میں مظاہرین سڑکوں پر ہیں‌‌۔


مزید پڑھیں : ڈونلڈ ٹرمپ کیخلاف احتجاج کا سلسلہ جاری


فلاڈیلفیا میں مظاہرین سٹی ہال کے قریب جمع ہوئے اور انھوں نے بینرز اور پلے کارڈ اٹھا رکھے تھے، جن پر ‘ہمارا صدر نہیں’، ‘امریکہ کو سب کے لیے محفوظ بناؤ’ جیسے نعرے درج تھے۔

نیویارک اور شگاگو میں بھی ہزاروں مظاہرین ٹرمپ ٹاور کے گرد جمع ہوئے اور ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف شدید نعرے بازی کی، اسی طرح ہی مین ہیٹن میں ٹرمپ ٹاور کے باہر ایک ہزار کے قریب افراد نے جمع ہوکر ٹرمپ کی بنائی گئی پالیسیوں کے خلاف احتجاج کیا۔


مزید پڑھیں : ڈونلڈ ٹرمپ امریکہ کے نئے صدر منتخب ہوگئے


یاد رہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ  ڈیموکریٹس کی امیدوارہیلری کلنٹن کوحیرت ناک شکست دے کر امریکا کے صدرمنتخب ہوئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top