The news is by your side.

Advertisement

دوست محمد کھوسہ 27دسمبر کو پیپلز پارٹی میں شمولیت کا باقاعدہ اعلان کریں گے

لاہور : سابق وزیر اعلیٰ پنجاب دوست محمد کھوسہ نے پاکستان پیپلز پارٹی میں27دسمبر کو شمولیت کا فیصلہ کر لیا، انہوں نے کراچی میں آصف زرداری سے ملاقات بھی کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے سابق سینئر رہنماء سردارذوالفقار کھوسہ کے صاحبزادے اور سابق وزیر اعلیٰ پنجاب دوست محمد کھوسہ وہ فیصل صالح حیات کے ہمراہ کراچی پہنچ گئے، جہاں انہوں نے سابق صدر آصف علی زرداری سے ملاقات کی۔

اس موقع پر دوست محمد کھوسہ نے بلاول بھٹو اور آصف زرداری کی قیادت پر مکمل اعتماد کا اظہار کیا، ملاقات کے دوران گفتگو کرتے ہوئے آصف زرداری نے کہا کہ دوست محمد کھوسہ کی شمولیت سے جنوبی پنجاب میں پارٹی مزید مضبوط ہوگی اور جنوبی پنجاب کےعوام کی امنگوں کےمطابق نیا صوبہ بن کر رہے گا۔

مصدقہ ذرائع کے مطابق دوست محمد کھوسہ27 دسمبر شہید بے نظیر بھٹو کی برسی کے موقع پر گڑھی خدابخش میں باضابطہ طور پر پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کریں گے۔

واضح رہے کہ دوست محمد کھوسہ نے فیصل صالح حیات، قمر زمان کائرہ اور پیپلز پارٹی قیادت کے ساتھ کامیاب مذاکرات کے بعد پیپلز پارٹی میں شمولیت کا اصولی فیصلہ کیا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ دوست محمد کھوسہ نے اپنے والد ذوالفقار کھوسہ کی اجازت سے پیپلز پارٹی میں شمولیت کا فیصلہ کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں