site
stats
خیبر پختونخواہ

ڈاکٹرعاصم حسین کا نام ای سی ایل سے نکال دیا گیا

asim

کراچی : پیپلزپارٹی کے رہنما ڈاکٹر عاصم حسین کا نام ای سی ایل سے نکال دیا گیا، وزارت داخلہ نے سپریم کورٹ کےحکم پر ان کا نام نکالا۔

تفصیلات کے مطابق حکومت نے پیپلز پارٹی کراچی کے رہنما ڈاکٹر عاصم حسین کا نام ایگزٹ کنٹرول کسٹ سے نکال دیا ہے، وزارت داخلہ نے یہ اقدام سپریم کورٹ کے حکم پر کیا، پی پی رہنما کا نام ایک ماہ کیلئے ای سی ایل سے نکالا گیا ہے۔

بعد ازاں ڈاکٹرعاصم حسین نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ میرا نام ای سی ایل سے نکالنے کیلئے عدالت نے احکامات دیئے، ذاتی کام کیلئے نہیں علاج کیلئے بیرون ملک جانا چاہتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ صرف ایک ماہ کیلئے میرانام ای سی ایل سے نکالنا وزارت داخلہ کی بدنیتی ہے، حکومت کے اس اقدام کی سختی سے مذمت کرتا ہوں، ڈاکٹرعاصم نے کہا کہ مختلف ہتھکنڈوں سے پارٹی اورمجھ پر دباؤ ڈالنے کی کوشش کی جارہی ہے۔

یاد رہے کہ اس سے قبل سپریم کورٹ میں ڈاکٹر عاصم کی ای سی ایل سے نام نکالنے کی درخواست کی سماعت کے موقع پر موقف اختیار کیا گیا تھا کہ ڈاکٹر عاصم علاج کیلئے بیرون ملک جانا ہے لہٰذا نام ای سی ایل سے نکالا جائے۔


مزید پڑھیں: ڈاکٹرعاصم کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا عدالتی حکم 


سندھ ہائی کورٹ کے حکم کے بعد ڈاکٹر عاصم حسین کا نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ ( ای سی ایل) سے نکال دیا گیا تھا جس کے بعد وہ علاج کے سلسلے میں بیرون ملک روانہ ہوگئے تھے اوراکتوبر کی چھ تاریخ کو وطن لوٹ آئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top