The news is by your side.

Advertisement

اعتراضات انتخابی قوانین کے مطابق نمٹائیں گے: ڈاکٹر حسن عسکری

لاہور : پنجاب کے نامزد نگراں وزیر اعلیٰ ڈاکٹر حسن عسکری نے کہا ہے کہ صاف شفاف الیکشن کرانا اولین ترجیح ہے، ہمارا کوئی پسندیدہ نہیں، سب کو برابری کا موقع دیں گے۔
تفصیلات کے مطابق صوبہ پنجاب کے نامزد وزیر اعلیٰ ڈاکٹر حسن عسکری نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ نگراں حکومت کیلئے بڑا چیلنج سیاسی ماحول کو برقرار رکھنا ہوگا۔

پروفیسر حسن عسکری کا کہنا تھا کہ ہم چاہیں گے سیاسی جماعتیں عوام کے پاس جائیں، آئینی فریم ورک میں سب کویکساں مواقع میسر ہونے چاہئیں، نگراں وزیراعلٰی کی تقرری آئین کے مطابق ہوتی ہے۔

نامزد نگراں وزیر اعلیٰ نے کہا ہے کہ نگراں حکومت کا کام انتخابی عمل میں سہولت فراہم کرنا ہے، سیاسی جماعتیں اورمیڈیا نگران حکومت کی مانیٹرنگ کریں گی، اگر جانبداری دکھائی تو اعتراض ضرورہوگا۔ اعتراضات کو انتخابی قوانین کے مطابق ڈیل کریں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ انتخابات میں کئی معاملات صوبائی حکومت سے متعلق نہیں ہیں، پنجاب کی نگراں کابینہ مختصر ہوگی، نگراں کابینہ کا ایجنڈا ریگولر حکومت سے محدود ہوتا ہے، ایسے لوگوں کو کابینہ میں لیں گے جن کی وابستگی نہیں ہوگی۔

ڈاکٹر حسن عسکری نے اے آر وائی سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کابینہ کے افراد پروفیشنل اور ٹاسک مکمل کرنے والے ہونگے، 4 یا 5 دن میں کابینہ مکمل کرلی جائے گی، ن لیگ کے اعتراضات مسترد کئے جاچکے ہیں۔

نامزد نگراں وزیر اعلیٰ حسن عسکری نے مزید کہا کہ تمام سیاسی جماعتوں کومساوی حق دیا جائے گا، صاف شفاف الیکشن کرانا اولین ترجیح ہے، ہمارا کوئی پسندیدہ نہیں، سب کو برابری کا موقع دیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں