site
stats
سندھ

شکار پور، ڈی ایس پی کی دو بیٹیاں پُراسرار گولی سے جاں بحق

شکارپور : ڈی ایس پی انور گوپانگ کی دو صاحبزادیاں ایک ہفتے کے دوران پُر اسرار گولیوں کی شکار بن گئیں دونوں بہنیں طبی امداد ملنے کے دوران خالقِ حقیقی سے جا ملیں۔

تفصیلات کے مطابق شکار پور میں تین روز قبل ڈی ایس پی کی صاحبزادی کائنات پُر اسرار گولی لگنے کے باعث دوران علاج جاں بحق ہو گئی جب کہ آج سوئم والے دن سوگوار گھر میں ایک اور بیٹی گولی لگنے سے شدید زخمی ہو گئی جسے سکھر لے جایا گیا تاہم وہ بھی جانبر نہ ہو سکی۔

ڈی ایس پی انور گوپانگ کا کہنا ہے کہ گھر میں جنات ڈیرہ ڈالے ہوئے ہیں اور پہلی بیٹی کو بھی جنات نے ہی گولی ماری تھی جب کہ آج دوسری بیٹی کو بھی جنات کی طرف سے گولی ماردی گئی ہے اور مجھ سے میری دونوں بیٹیاں چھین لی ہیں۔

ڈی ایس پی انور گوپانگ کا مزید کہنا تھا کہ پولیس لائنز شکارپور میں واقع گھر میں جنات کا قبضہ ہے اور آئے دن ان جنات کی جانب سے فائرنگ کا سلسلہ جارہی رہتا ہے۔

ذرائع کے مظابق پولیس لائنز میں تین دن قبل ڈی ایس پی کی دونوں بیٹیاں کمرے میں تھیں کہ ایک بہن سے اپنے والد کا پستول چل گیا جس کی وجہ سے دوسری بہن کائنات شدید زخمی ہو گئی اور اسپتال جاکر دم توڑ دیا جس پر پورا گھر سوگوار ہوگیا۔

بعد ازاں آج کائنات کے سوئم پر دوسری بہن نے سوگوار ماحول اور اپنی بہن کی جدائی کو برداشت نہ کر سکی اور شدت غم و غلطی کے احساس سے مغلوب ہوکر ڈیپریشن کا شکار ہو گئی اور خود کو گولی مار کر خود کشی کر لی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top