The news is by your side.

Advertisement

قرآن سے آشنائی کا شوق، ایک ہفتے میں 1 لاکھ افراد کی قرآن پارک آمد

دبئی : دنیا کے پہلے عظیم الشان ’قرآن پارک‘ کا افتتاح ہونے کے بعد سے اب تک 1 لاکھ افراد نے دورہ کرکے قرآن پاک کے کرشمے اور واقعات سے متعلق آگاہی حاصل کرچکے ہی۔

تفصیلات کے مطابق دبئی کے الخوانیج کے علاقے میں “قرآن پارک” کے نام سے دنیا کے پہلے عظیم الشان پارک کا گزشتہ ہفتے افتتاح کیا گیا تھا، پارک میں قرآن کریم میں بیان کئے گئے معجزات، درختوں اور پودوں سے متعلق آگاہی منفرد انداز میں فراہم کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ دبئی میونسپلٹی نے 20 کروڑ درہم کی لاگت سے 64 ہیکٹرز کے رقبے پر تعمیر ہونے والے قرآن پارک کو 29 مارچ 2019 کو عوام کے لیے کھول دیا تھا۔

قرآن پارک کے ڈائریکٹر جنرل داؤد الحجری کا کہنا ہے کہ منفرد پارک کا افتتاح برداشت کے سال(ایئر ٹو لنرنس) میں کیا ہے، دبئی میونسپلٹی کے مذکورہ پارک کو بنانے کا مقصد اسلامی ثقافت اور تہذیب کے قوانین بتانے اور سیکھانا ہے، اس پارک کے ثقافتی پہلو دیگر ثقافتوں بھی قریب لائیں گے۔

خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ قرآن پارک میں داخلہ بلکل فری ہے تاہم سیاحوں کو معجزاتی سرنگ اور شیشے کے گھر میں جانے کےلیے 5 درہم ادا کرنے ہوں گے۔

مزید پڑھیں : دبئی میں دنیا کے پہلے عظیم الشان “قرآن پارک” کا افتتاح

خیال رہے یہ پارک اپنی نوعیت کا پہلا پارک ہے، جس میں قرآن کے تقریباً تمام معجزات کے نمونے پیش کئے گئے ہیں ، اس پارک سے لوگوں کو قرآن مجید کو جاننے اور سمجھنے میں بے پناہ مدد ملے، یہ پارک 7.4 ملین ڈالر کی لاگت سے تیار کیا گیا ہے۔

قرآن میں 54 درختوں اور پودوں کا ذکر کیا گیا ہے جن میں انار، زیتون، تربوز، کیلے، گندم ، پیاز ، املی، انگور، نیاز بو ، مکئی، گندم، ادرک، کددو اور دیگر شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں