The news is by your side.

Advertisement

دبئی، کروڑوں درہم مالیت کی جعلی گھڑیاں برآمد،ملزمان گرفتار

دبئی: محکمہ انسداد اقتصادی جرائم کے حکام نے نائف ایریا میں واقع ایک اپارٹمنٹ پر چھاپہ مارکر 2 کروڑ 80 لاکھ درہم مالیت کی ستر ہزار مشہور برانڈ کی جعلی گھڑیاں برآمد کرنے کے بعد گودام کو بند کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دبئی کے علاقے نائف ایریا میں واقع عمارت کے اندر سے کروڑوں درہم مالیت کی جعلی گھڑیاں برآمد کی گئی ہیں۔ جسے دبئی کے شعبہ انسداد اقتصادی جرائم کے اہلکاروں نے کارروائی کے بعد اپنے قبضے میں لے کر حکومتی خزانے میں منتقل کر دیا ہے۔

دبئی کے شعبہ انسداد اقتصادی جرائم کے افسران نے جعلی گھڑیوں کی فروخت اور ذخیرہ کے متلعق ملنے والی انٹیلی جنس رپورٹ کے بعد فوری چھاپہ مار کارروائی کرتے ہوئے نائف ایریا میں واقع اپارٹمنٹ سے 70،000 جعلی گھڑیاں برآمد کرلی ہیں۔

محمکہ انسداد اقتصای جرائم کے تفتیشی افسر کا کہنا تھا کہ ملزمان فلیٹس کو غیر قانونی طریقے سے گودام کے طور پر استعمال کر رہے تھے ’تفتیشی افسران نے گودام کی کافی دیر تلاشی کے بعد اپارٹمنٹ میں سے تقریباً 2 کروڑ 80 لاکھ درہم سے زائد مالیت کی جعلی گھڑیاں برآمد کی ہیں۔

دبئی پولیس کا کہنا تھا کہ ملزمان دبئی میں مشہور برانڈ کی جعلی گھڑیوں کی فروخت میں ملوث تھے، سن 2017 سے اب تک 243 شکایات درج ہوچکی ہیں جس میں ملزمان نے مقامی اور سیاحت کے آئے ہوئے لوگوں کو 2 ارب 88 کروڑ درہم مالیت کی جعلی گھڑیاں فروخت کی تھی۔

دبئی پولیس کا کہنا تھا کہہ حکومت کی فہرست میں متحدہ عرب امارات میں فروخت ہونے والی جعلی اشیاء میں گھڑیاں پہلے نمبر پر تھی۔


دبئی:1کروڑدرہم مالیت کے ہزاروں جعلی موبائل فون برآمد



خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں