The news is by your side.

Advertisement

دبئی : ڈرائیورز ہوشیار، نیا جدید نظام متعارف کرادیا گیا

یو اے ای : ٹریفک حادثات کی خبریں آئے روز سننے کو ملتی ہیں، اس کی اصل وجہ ٹریفک قوانین کی خلاف ورزیاں اور خصوصاً تیز رفتاری اور موبائل فون کا استعمال ہے۔

اس حوالے سے دبئی میں ٹریفک پولیس نے خلاف ورزیوں کو ریکارڈ کرنے والے جدید ترین سسٹم کومتعارف کرادیا ہے، پیدل روڈ کراس کرنے والے راہگیر کے لیے گاڑی نہ روکنے اور ڈرائیونگ کے دوران موبائل فون استعمال کرنے کے علاوہ دیگر خلاف ورزیاں خود کار طریقے سے نوٹ کی جاسکیں گی۔

اماراتی جریدے کے مطابق دبئی ٹریفک پولیس نے حادثات کی روک تھام اور ٹریفک نظام کو بہتربنانے کے لیے جدید ترین خود کارسسٹم متعارف کرایا ہے۔

جدید سسٹم کے بارے میں ٹریفک پولیس کا کہنا تھا کہ یہ نظام شمسی توانائی سے کام کرتا ہے جس میں انتہائی حساس کیمرے اور اسکیننگ نظام نصب کیا گیا ہے۔

خود کارسسٹم کا حالیہ مرحلہ ڈرائیونگ کے دوران موبائل فون کے استعمال اور سیٹ بیلٹ کی خلاف ورزی پر کیے جانے والے چالان پر مشتمل ہے۔

دبئی ٹریفک پولیس نے “جی ٹیکس” نمائش میں خود کارسسٹم کو متعارف کرایا ہے ـ سسٹم کو دوسرے مرحلے میں شاہراہوں پر زیبرا کراسنگز پر نصب کیا جائے گا جس کے ذریعے پیدل روڈ عبور کرنے والوں کی حفاظت اور سہولت کو یقینی بنایا جائے گا۔

خود کارسسٹم کو استعمال کرتے ہوئے روڈ عبورکرنے کےلیے سسٹم میں نصب انتباہی بٹن کو دبانے سے سسٹم آن ہو جائے گا جو سڑک پر آنے والی گاڑی کی رفتار نوٹ کرکے اسے انتباہی سگنل دے گا ساتھ ہی وہاں نصب ٹریفک سگنل کی لائٹ بھی سرخ ہو جائے گی جس کا مطلب ہوگا کہ سڑک سے گزرنے والی گاڑی پیدل روڈ عبور کرنے والوں کو وقت دیں۔

سگنل پر نہ رکنے والی گاڑیوں کی وڈیو ریکارڈ کرلی جائے گی جبکہ رجسٹریشن نمبر گاڑی کی رفتار اور سنگل کی جانب سے دیئے جانے والے وقت کی مکمل تفصیلات کے ساتھ ٹریفک پولیس کے کنٹرول روم میں پہنچ جائیں گی جہاں سے ڈرائیور کے خلاف خود کار طریقے سے چالان رجسٹر کرلیا جائے گا۔

واضح رہے کہ دبئی میں ڈرائیونگ کے دوران موبائل فون استعمال کرنے پر 8 سو درھم چالان کیا جاتا ہے جبکہ ڈرائیور کے ریکارڈ میں چار سیاہ پوائنٹس بھی شامل کردیئے جاتے ہیں جبکہ سیٹ بیلٹ کی خلاف ورزی پر4 سو درھم جرمانے کے ساتھ ڈرائیور کو چار سیاہ پوائنٹس دیے جاتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں