The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن ، حکومت نے چھوٹے کاروبار کرنے والوں کی مشکل آسان کردی

اسلام آباد : مشیرخزانہ عبدالحفیظ شیخ کی زیرصدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں چھوٹے کاروبار کےلیے50 ارب کے امدادی پیکج کی منظوری دے دی ۔

تفصیلات کے مطابق مشیرخزانہ عبدالحفیظ شیخ کی زیرصدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی کا اجلاس ہوا ، جس کا اعلامیہ جاری کردیا گیا، اعلامیے میں کہا گیا کہ چھوٹے کاروبار کےلیے50 ارب کے امدادی پیکج کی منظوری دے دی گئی ہے ، پیکج کے تحت ایس ایم ایز کو پری پیڈ بجلی کی فراہمی ہوسکے گی۔

اعلامیے کے مطابق 50 ارب کے پیکیج کو چھوٹا کاروبار و صنعت امدادی پیکج کا نام دیا گیا ہے، پروگرام سے5 کے وی بجلی استعمال کرنے والے72 فیصدافرادکوفائدہ ہوگا جبکہ 70 کےوی تک بجلی استعمال کرنے والےایس ایم ایزکو بھی فائدہ ہوسکے گا۔

ای سی سی کے اعلامیئے میں کہا گیا کہ پیکیج سے کمرشل صارفین کو 3ماہ کیلئے ایک لاکھ تک اور صنعتی صارفین کو ساڑھے 4 لاکھ تک سہولت ملے گی جبکہ 5 کلوسے70کلو واٹ والے کاروبار کو 3ماہ کیلئے بل ادا نہ کرنے کی سہولت حاصل ہوگی۔

اعلامیے کے مطابق مئی کے مہینے سے یہ رقم بلوں میں ایڈجسٹ کی جائے گی، بلا ضمانت قرض فراہمی کیلئے اسکیموں پر کام کیا جا رہا ہے۔

ای سی سی نے ملازمین کی برطرفی روکنےاورروزگارفراہمی کےلیے30ارب سبسڈی اور پاک ایران بارڈر پر باڑ کےلیے3 ارب کی ضمنی گرانٹ کی منظوری بھی دی، منصوبے سے 2 ارب سیل تک کاروبار کرنے والے مستفید ہوں گے۔

گذشتہ روز وفاقی وزیر صنعت حماد اظہر نے اپنے پیغام میں کہا تھا کہ وزارت صنعت کل ’’چھوٹا کاروبار امدادی پیکج‘‘ کا پہلا فیزپیش کرے گی، ای سی سی اور کابینہ سے منظوری کے بعدچھوٹے کاروبار اور صنعتیں مستفید ہوں گی۔

حماداظہر کا کہنا تھا کہ ریلیف پیکج کےدوسرےمرحلےمیں آسان قرضوں کی فراہمی بھی زیرغور ہے، اگلے مرحلے میں کورونا سے شدید متاثر شعبہ جات کیلئےریلیف اقدامات کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں