The news is by your side.

Advertisement

اقتصادی رابطہ کمیٹی کا اجلاس کل ہوگا

اسلام آباد: مشیر خزانہ عبدالحفیظ شیخ نے اقتصادی رابطہ کمیٹی کا اجلاس کل طلب کرلیا جس میں 11 نکاتی ایجنڈا پر غور ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں مشیر خزانہ عبدالحفیظ شیخ کی زیر صدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی کا اجلاس کل ہوگا۔ای سی سی کے اجلاس میں 11 نکاتی ایجنڈا پر غور کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں ماہانہ، سہ ماہی فیول ایڈجسٹمنٹ کا معاملہ زیر غور آئےگا، تاپی منصوبے سے حاصل گیس کی قیمت کا تعین پر کمیٹی کی تشکیل کا فیصلہ ہوگا،روپے کی قدر میں کمی سے پی ایس او و دیگر تیل کمپنیوں کو نقصان پر غور ہوگا۔

اقتصادی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں کوہالہ پن بجلی منصوبے کی ادائیگیوں کے معاملے پر بات ہوگی،بیرونی قرضوں،ادائیگیوں کے بارے میں مربوط پالیسی کا جائزہ لیا جائے گا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس میں نجی شعبے سے فارن کرنسی لون کی مد میں واجبات کی وصولی پر بات ہوگی، فرنٹیئر کانسٹیبلری ٹریننگ سینٹر کی تعمیر کے لیے پیشگی رقم کا معاملہ زیر غور آئےگا۔

مشیر خزانہ عبدالحفیظ شیخ کی زیرصدارت اجلاس میں پاکستان رینجرز کے ہیلی کاپٹر کی مرمت، اسپیئر پارٹس کے لیے50 لاکھ گرانٹ کاامکان ہے۔اجلاس میں پاکستان نیوکلیئر ریگولیٹری اتھارٹی کے لیے 9 کروڑ سے زائد ضمنی گرانٹ اور وزیر اعظم یوتھ بزنس لون سے منسلک ایگزیکٹیو ایجنسیز کے لیے بھی ضمنی گرانٹ کا امکان ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں