The news is by your side.

Advertisement

عید الفطر: اے ٹی ایمز سے رقوم کی فراہمی کیلئے اسٹیٹ بینک کی ہدایات

کراچی: اسٹیٹ بینک کی خصوصی ٹیمیں عید الفطر کے موقع پر اےٹی ایمز کی انسپکشن کریں گی بینک نے ہدایت کی ہے کہ تمام بینک اےٹی ایمز سے کرنسی کی بلارکاوٹ فراہمی کو یقینی بنائیں۔

تفصیلات کے مطابق عید الفطر کے موقع پر عوام کو رقوم کی بلاتعطل فراہمی کیلئے اسٹیٹ بینک نے ہدایات جاری کی ہیں کہ خصوصی ٹیمیں اے ٹی ایمز کی انسپیکشن کریں۔

اسٹیٹ بینک کے ترجمان نے کہا ہے کہ اسٹیٹ بینک نے رواں سال40ارب روپے کے نئےنوٹ جاری کیے، ایس ایم ایس سروس سے عوام کو 25ارب روپے کےنئے نوٹ جاری کیے گئے، تاہم اب اسٹیٹ بینک کی جانب سے مخصوص تعداد تک پہنچنے کے بعد شہریوں کو نئے کرنسی نوٹ کا اجرا بند کر دیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ 16 جون تک اسٹیٹ بینک اور دیگر کمرشل بینکوں نے ایس ایم ایس سروس کے ذریعے ملک بھر میں 16 لاکھ سے زائد شہریوں کو نئے کرنسی نوٹ فراہم کیے تھے۔

ترجمان کے مطابق ملک بھر کے بینکس اورمالیاتی ادارے کل بروز ہفتہ سے5روزکیلئےبند رہیں گے۔ تمام بینک اور مالیاتی ادارے عیدالفطر کی تعطیلات کے سلسلے میں پیر 26 جون سے بدھ 28 جون 2017ء تک بند رہیں گے جبکہ 24جون ہفتہ اور25جون اتوار کو ہفتہ وار تعطیلات کے باعث بینک نہیں کھلیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں