The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف ، بلاول بھٹو اور آصف زرداری کتنے اثاثوں کے مالک ؟ تفصیلات جاری

اسلام آباد : وزیراعظم شہباز شریف 24 کروڑ 50 لاکھ سے زائد اثاثوں کے مالک نکلے ، ان کے اثاثوں میں 2020 کی نسبت 2021 میں3 لاکھ روپے کمی آئی۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن نے ارکان پارلیمنٹ کے سال 2021 کے اثاثوں کی تفصیلات جاری کر دیں، جس میں بتایا گیا کہ وزیراعظم شہباز شریف 24 کروڑ 50 لاکھ سے زائد اثاثوں کے مالک ہیں اور 14 کروڑ سے زائد کے مقروض ہیں۔

دستاویز میں کہا گیا کہ شہباز شریف نے سلمان شہباز سے 6 کروڑ سے زائد کا قرض لےرکھا ہے جبکہ ان کے پاس 2گاڑیاں، بینک بیلنس 2 کروڑ سے زائد ہے۔

الیکشن کمیشن نے کہا کہ شہباز شریف بیرون ملک 13 کروڑ 74 لاکھ روپے کے اثاثوں کے بھی مالک ہیں ، شہباز شریف کے اثاثوں میں 2020 کی نسبت 2021 میں3 لاکھ روپے کمی آئی۔

وزیراعظم نے اپنی بیویوں نصرت شہباز ،تہمینہ درانی کے اثاثے بھی ڈکلئیر کردیئے ہیں، جس کے مطابق نصرت شہباز 23 کروڑ روپے کے اثاثوں کی مالک ہیں، تہمینہ درانی کے اثاثوں کی ملکیت 57 لاکھ 60 ہزار ہے۔

بلاول بھٹو

دستاویز میں بتایا گیا کہ بلاول بھٹو نے بیرون ملک اپنے کاروبار بھی ظاہر کیے اور ان کا بینک بیلنس 12 کروڑ سے زائد کا ہے۔

آصف زرداری

الیکشن کمیشن کے مطابق آصف علی زرداری 71 کروڑ 42 لاکھ سے زائد اثاثوں کے مالک نکلے، دستاویز کے مطابق آصف زرداری کا بیرون ملک کوئی کاروبار نہیں ہے۔

مراد سعید

اس کے علاوہ مراد سعید کا کوئی اپنا گھر نہیں، ان کے پاس ایک گاڑی اور 15 تولےسونا ہے اور ان کے اکاؤنٹس میں 29 لاکھ 63 ہزار سےزائد رقم موجود ہے۔

عمر ایوب

رہنما پی ٹی آئی عمر ایوب ایک ارب 19 کروڑ سے زائد کے اثاثوں کے مالک ہیں ،ان کے ذمہ 11 لاکھ 55 ہزار روپے واجب الادا ہیں جبکہ عمر ایوب نےبیرون ملک بزنس کی تفصیلات بھی جمع کرائیں۔

اسد قیصر

سابق اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر ساڑھے 8 کروڑ سےزائد اثاثوں کےمالک اور ایک کروڑ 17 لاکھ سےزائدکےمقروض ہیں، ان کی 6 کروڑ 72 لاکھ سے زائد کی جائیداد ہیں۔

اسد قیصر نے 58 لاکھ روپے کا کاروبارظاہر کیا ہے، وہ ایک گاڑی اور96 لاکھ سے زائد رقم بینک بیلنس کے مالک بھی ہیں۔

پرویز خٹک

دستاویز کے مطابق پرویز خٹک 16 کروڑ 71 لاکھ کے زائد کے اثاثوں کے مالک نکلے ، ان کا بینک بیلنس 3 کروڑ روپے جبکہ وہ 2 کروڑ 56 لاکھ روپے کے مقروض ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں