The news is by your side.

Advertisement

الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی مخصوص نشستوں کا نوٹیفکیشن روک دیا

پنجاب کی مخصوص نشستوں پر الیکشن کمیشن نے محفوظ فیصلہ سنادیا، جس کے مطابق ضمنی انتخابات تک پی ٹی آئی مخصوص نشستوں کا نوٹیفکیشن روک دیا گیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پنجاب کی مخصوص نشستوں پر الیکشن کمیشن نے محفوظ فیصلہ سنا دیا، جس میں ضمنی انتخابات تک پی ٹی آئی مخصوص نشستوں کا نوٹیفکیشن روکنے کا فیصلہ سناتے ہوئے کہا گیا ہے کہ ضمنی الیکشن نتائج کے بعد مخصوص نشستوں کا نوٹیفکیشن جاری کیا جائیگا۔

چیف الیکشن کمشنرکی سربراہی میں 5 رکنی کمیشن نےدرخواست کی سماعت کی تھی اور فریقین کے وکلا کےدلائل اور جواب الجواب کے بعد فیصلہ آج ہی محفوظ کیا گیا تھا۔

درخواست کی سماعت پر اٹارنی جنرل اورایڈووکیٹ جنرل پنجاب بھی الیکشن کمیشن میں پیش ہوئے جبکہ پی ٹی آئی کے وکیل فیصل چوہدری اور ن لیگ کے وکیل خالد اسحاق نے دلائل دیے۔

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن نے گزشتہ ماہ پنجاب اسمبلی کے 25 منحرف ارکان اسمبلی کو نااہل قرار دیتے ہوئے ڈی نوٹیفائی کیا تھا۔ الیکشن کمیشن کے فیصلے میں 20 جنرل نشستوں کے علاوہ 5 مخصوص نشستوں کےارکان کی برطرفی بھی شامل تھی اور ان مخصوص نشستوں میں 3 خواتین اور 2 اقلیتوں کی نشستیں شامل ہیں۔

واضح رہے کہ پنجاب اسمبلی سے ڈی سیٹ اراکین کی خالی نشستوں پر الیکشن کمیشن کی جانب سے 17 جولائی کو ضمنی انتخابات کا اعلان کیا گیا ہے۔

مزید پڑھیں: پنجاب اسمبلی کی خالی نشستوں پر ضمنی انتخابات کب ہونگے؟ اعلان ہوگیا

الیکشن کمیشن کے جاری شیڈول کے مطابق پنجاب اسمبلی کی 20 نشستوں پر ضمنی انتخاب کے لئے پولنگ 17 جولائی کو ہوگی، کاغذات نامزدگی 4 تا 7 جون جمع کرائے جا سکیں گے، کاغذات نامزدگی کی جانچ پڑتال 11 جون تک کی جائے گی جبکہ امیدواروں کو انتخابی نشانات 24 جون کو جاری کیے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں