spot_img

تازہ ترین

بانی پی‌ ٹی آئی نے صدر کے لیے کِسے نامزد کیا؟ نام سامنے آگیا

اسلام آباد : سنی اتحاد کونسل کی جانب سے...

ملک کا اگلا وزیراعظم کون ؟ فیصلہ کل ہوگا

اسلام آباد :پاکستان کے نئے وزیراعظم کا انتخاب کل...

کراچی میں بارش کے بعد سردی مزید بڑھ گئی

شہر قائد میں گزشتہ روز ہونے والی بارش کے...

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

الیکشن 2024: سوشل میڈیا سے متعلق ضابطہ اخلاق کا ڈرافٹ تیار

اسلام آباد: الیکشن کمیشن کی جانب سے 8 فروری کو ہونے والے عام انتخابات 2024 کیلیے سوشل میڈیا سے متعلق ضابطہ اخلاق کا ڈرافٹ تیار کر لیا گیا۔

الیکشن کمیشن سے منسلک ذرائع نے بتایا کہ عام انتخابات کیلیے سوشل میڈیا ایکٹوسٹ کو بھی کارڈ جاری کیے جا رہے ہیں اور ان سے بیان حلفی لیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق سوشل میڈیا ایکٹوسٹ ضابطہ اخلاق پر عمل درآمد کے پابند ہوں گے، ان کو پولنگ اسٹیشن کے اندر جائزہ لینے کی اجازت ہوگی تاہم وہ کسی سیاسی جماعت کیلیے ووٹ نہیں مانگ سکین گے۔

علاوہ ازیں، سوشل میڈیا ایکٹوسٹ ووٹر پر اثر انداز ہونے کی کوشش نہیں کریں گے، ان کو پولنگ اسٹیشنز کے اندر فوٹیج بنانے کی اجازت نہیں ہوگی۔

گزشتہ روز الیکشن کمیشن نے پولنگ اسٹیشن میں موبائل فون لے جانے پر پابندی عائد کرنے کا حکم جاری کیا تھا۔ اس سلسلے میں الیکشن کمیشن نے چاروں صوبائی الیکشن کمشنرز کو مراسلے ارسال کیے تھے جن میں موبائل فون پر پابندی سے متعلق آگاہ کیا گیا تھا۔

مراسلے کے مطابق قومی اور صوبائی اسمبلیوں کے انتخابات 8 فروری کو ہوں گے جس دوران پولنگ اسٹیشن میں موبائل فون لے جانے پر پابندی ہوگی۔ اسی طرح پریذائیڈنگ افسر کے علاوہ تمام انتخابی عملہ موبائل فون بند رکھے گا۔

Comments

- Advertisement -