spot_img

تازہ ترین

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

پاک ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر امریکا نے صاف انکار کر دیا

پاکستان ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر امریکا نے...

میں اپنا ووٹ ضائع نہیں کروں گی، مریم نفیس کا ویڈیو پیغام

شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ مریم نفیس نے الیکشن 2024 سے متعلق عوام کے نام ویڈیو پیغام جاری کردیا۔

فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر اداکارہ مریم نفیس نے ویڈیو شیئر کی جس میں وہ عوام کو ووٹ کاسٹ کرنے سے متعلق آگاہی دے رہی ہیں۔

نوٹ: الیکشن کی تمام رپورٹس، خبروں اور تجزیوں کیلیے لنک پر کلک کریں

مریم نفیس نے کہا کہ ’میں نے سوچا تھا کہ بہت کچھ کہوں گی لیکن میں صرف اتنا کہوں گی کہ میں خود بھی آپ لوگوں میں سے تھی جس کو لگتا تھا کہ ووٹ ڈالنے سے کیا ہوگا، حالات اتنے خراب ہوگئے ہیں، چیزیں اتنی خراب ہوگئی ہے اتنی ناامیدی ہے کہ میرے ووٹ سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔

انہوں نے کہا کہ ’لیکن گزشتہ کچھ دنوں میں جو چیزیں ہوئیں اس کو دیکھنے کے بعد مجھے لگتا ہے کہ میں اپنا ووٹ نہیں ضائع کروں گی۔‘

اداکارہ نے کہا کہ ’یہ ملک لاوارث نہیں ہے، یہ ہمارا ملک اور یہ ہماری ڈیوٹی ہے کہ ہم باہر نکلیں، ووٹ ڈالیں، آپ جس پارٹی کو اور جس آزاد امیدوار کو سپورٹ کرتے ہیں برائے مہربانی باہر نکلیں اور یہ ایک دن پاکستان کو دے دیں۔

مریم نفیس نے خواتین کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ’میرے ملک کی خواتین جن کے بارے میں قائد اعظم نے کہا کہ یہ ہمارے شانہ بشانہ ہوں گی تو یہ ملک کامیاب ہوگا، سمجھداری سے جائیں اور ووٹ کاسٹ کریں، کوئی بیلٹ باکس پر آپ کے ساتھ موجود نہیں ہوگا کوئی آپ کے ساتھ زبردستی نہیں کرسکتا۔

انہوں نے کہا کہ آپ جسے صحیح سمجھتے ہیں اسے ووٹ ڈالیں لیکن اپنی ماؤں، بہنوں، بیویوں اور بیٹیوں کو ساتھ لے کر جائیں اور ووٹ کاسٹ کریں۔

Comments

- Advertisement -