spot_img

تازہ ترین

بانی پی‌ ٹی آئی نے صدر کے لیے کِسے نامزد کیا؟ نام سامنے آگیا

اسلام آباد : سنی اتحاد کونسل کی جانب سے...

ملک کا اگلا وزیراعظم کون ؟ فیصلہ کل ہوگا

اسلام آباد :پاکستان کے نئے وزیراعظم کا انتخاب کل...

کراچی میں بارش کے بعد سردی مزید بڑھ گئی

شہر قائد میں گزشتہ روز ہونے والی بارش کے...

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کامیاب آزاد امیدواروں کی ن لیگ میں شمولیت کا سلسلہ جاری

الیکشن میں کامیاب آزاد امیدواروں کی مسلم لیگ ن میں شمولیت کا سلسلہ جاری ہے این اے 189 سے سردار شمشیر خان مزاری بھی ن لیگ کو پیارے ہو گئے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق 8 فروری کے الیکشن میں قومی اسمبلی، پنجاب اور کے پی اسمبلیوں میں پی ٹی آئی کے حمایت یافتہ امیدواروں نے بھاری تعداد میں کامیابی حاصل کی ہے تاہم نتائج آنے کے بعد کامیاب کئی آزاد امیدواروں نے مسلم لیگ ن میں شمولیت اختیار کر لی ہے۔

قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 189 سے آزاد رکن سردار شمشیر خان مزاری بھی ن لیگ میں شامل ہو گئے ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ میں ریاست کے ساتھ ہوں اسی لیے ن لیگ میں شامل ہوا ہوں۔

بہاول نگر سے پنجاب اسمبلی کی نشست پی پی 240 سے کامیاب آزاد امیدوار محمد سہیل خان اور پی پی 48 پسرور سے کامیاب آزاد امیدوار خرم ورک بھی ن لیگ کی کشتی میں سوار ہو گئے ہیں۔ خرم ورک نے اپنے ویڈیو پیغام میں کہا کہ ن لیگ میں شمولیت کا فیصلہ حلقے کے عوام کی مشاورت کے بعد کیا ہے۔

اس سے قبل گزشتہ روز قومی اسمبلی کے حلقوں این اے 54، این سے 48 اور این اے 253 سے کامیاب آزاد امیدواروں بیرسٹر عقیل ملک، راجا خرم نواز اور میاں خان بگٹی نے ن لیگ میں شامل ہونے کا اعلان کیا تھا۔

Comments

- Advertisement -