The news is by your side.

Advertisement

موسمیاتی تبدیلی : امریکہ میں لاکھوں چارجنگ اسٹیشنز قائم کرنے کا فیصلہ

نیو یارک : دنیا میں پیدا ہونے والی نئی موسمیاتی تبدیلیوں سے نمٹنے کے لئے امریکہ میں 5لاکھ الیکٹرک گاڑیوں کے چارجنگ اسٹیشنز قائم کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

اس حوالے سے فارین پریس سینٹر کی جانب سے منعقدہ کلائمیٹ چینج 2021ورچول رپورٹنگ ٹور میں شریک یو ایس اسٹیٹ ڈیپارٹمنٹ کے اسپیشل پریڈینشئیل اینوائے برائے موسمیاتی تبدیلی کے سینئیر ایڈوائیزر جونیتھن پرشنگ نے کہا کہ صدر جوبائیڈن نے امریکہ میں پانچ لاکھ چارنجنگ اسٹیشن بنانے کا منصوبہ بنایا ہے۔

انہو ں نے کہا اس منصوبہ سے شہریوں میں الیکٹرک گاڑی کی بیٹری ختم ہونے کی پریشانی دور ہوجائے گی۔ جبکہ ساتھ ساتھ صارفین اور مینوفیکچررز کے لئے مراعات دینے پر بھی غور کیا جارہا تاکہ گاڑیاں زیادہ سے زیادہ بنیں اور خریدی جاسکیں۔

ورچول ٹور میں ملکی غیر ملکی صحافیوں سے مخاطب ہوتے ہوئے جونیتھن پرشنگ نے کہا کہ امریکہ کا ٹرانسپورٹ سیکٹر گرین ہاؤس گیس ایمیشنز کی سب سے بڑی وجہ ہے۔

سینئیر ایڈوائیزر نے یو ایس کے انٹرنیشنل کلائمیٹ پالیسی کے حوالے سے بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ نہ صرف انرجی سیکٹر بلکہ زمین کا استعمال، جنگلات اور صنعتی سرگرمیوں سے ایمیشنز کو بھی کم کرنے کی ضرورت ہے۔

صنعت کاری سے جہاں ہمیں خاصہ فائدہ ہوا ہے وہیں یہ کچھ نقصانات کا بھی باعث بنا جو ہمیں دنیا کا تیزی سے اضافہ ہوتا درجہ حرارت وجہ سے جنگلات میں آتشزدگی، سیلاب، بڑھتی گرمی اور دیگر موسمی مسائل کی صورت میں متاثر کر رہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں