The news is by your side.

ایپل کو ٹکر، اسمارٹ فونز کے حوالے سے ایلون مسک کا اعلان

سان فرانسسکو: ایپل کو ٹکر دینے کے لیے اسمارٹ فونز کے حوالے سے ایلون مسک کا اعلان سامنے آیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق راکٹ بنانے والے ایلون مسک اب اسمارٹ فون بھی لانچ کرسکتے ہیں، ہفتے کے روز انھوں نے کہا اگر ٹوئٹر کو ایپلی کیشن اسٹور سے ہٹایا جاتا ہے تو پھر وہ بھی اسمارٹ فونز تیار کر سکتے ہیں۔

ٹویٹر کے سی ای او ایلون مسک نے کہا اگر ان کے مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم کو ایپلی کیشن اسٹور سے ہٹا دیا جاتا ہے تو وہ ایپل اور اینڈرائیڈ ڈیوائسز کا مقابلہ کرنے کے لیے متبادل اسمارٹ فون تیار کریں گے۔

مسک نے یہ بات اس وقت کہی جب ایک صارف نے ٹویٹ کیا کہ اگر ایپل اور گوگل اپنے ایپ اسٹورز سے ٹوئٹر کو ہٹا دیں تو مسک کو اپنا اسمارٹ فون بنانا چاہیے۔

صارف نے لکھا کہ لوگ خوشی سے آئی فون اور اینڈرائیڈ کو ترک کر دیں گے، ایک آدمی جو راکٹ بنا سکتا ہے، اس کے لیے ایک چھوٹا سا اسمارٹ فون بنانا مشکل نہیں ہونا چاہیے۔

مسک نے جواب دیا کہ مجھے امید ہے کہ ایسا نہیں ہوگا، لیکن اگر کوئی دوسرا آپشن نہیں ہے تو میں ایک متبادل فون بناؤں گا۔

مسک کی پوسٹ پر کئی صارفین نے اپنے خیالات کا اظہار کیا، ایک صارف نے تبصرہ کیا کہ اگر مسک نے ایسا کیا تو مجھے یقین ہے کہ ان کا اسمارٹ فون انقلاب برپا کر دے گا، دوسرے نے کہا، مجھے لگتا ہے کہ منصوبہ بندی ہو چکی ہے۔

ٹویٹر کے سی ای او نے جمعہ کو کہا کہ مائیکرو بلاگنگ پلیٹ فارم اگلے ہفتے جمعہ کو عارضی طور پر ’تصدیق شدہ‘ بلیو ٹک سروس کو دوبارہ شروع کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں