The news is by your side.

Advertisement

نوسرباز سے ارطغرل غازی کے معاہدے کا ڈراپ سین ہوگیا

لاہور: ترکی کے مشہور ڈرامے ارطغرل غازی کے ہیرو سے نوسرباز کے معاہدے کا ڈراپ سین ہوگیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق ترک ڈرامے ارطغرل غازی کے ہیرو انگین التان نے کاشف ضمیر سے معاہدہ منسوخ کردیا، انگین التان کا کہنا ہے کہ معاہدے کی رقم ادا نہیں کی گئی، چوہدری گروپ آف انڈسٹریز کے ایم ڈی سے معاہدہ منسوخ کردیا۔

ترک اداکار نے کہا کہ کاشف ضمیر نے معاہدے کے تحت دی گئی مدت کے باوجود کسی بھی شرائط کو پورا نہیں کیا ہے ، اور اسی وجہ سے ہم نے یکطرفہ طور پر معاہدے کو منسوخ کردیا ہے۔

انگین التان کا کہنا تھا کہ دستخط کرنے سے پہلے نصف رقم ادا کی جانی تھی، ایک ماہ گزرنے کے باوجود بھی رقم ادا نہ کی گئی، معاہدے کے بارے میں جھوٹ اور غلط معلومات پر دکھ پہنچا۔

مزید پڑھیں: ارطغرل غازی کے ہیرو کو پاکستان بلانے والا فراڈیہ انگین آلتن کے ساتھ بھی ہاتھ کر گیا

انہوں نے کہا کہ تحریری معاہدے کی شرط کے مطابق متعلقہ کمپنی جو متفقہ رقم کا نصف پریس کانفرنس اور معاہدے پر دستخط کرنے سے قبل نصف رقم ادا کرنے کی پابند تھی ایک ماہ گزر جانے کے باوجود ابھی تک اس نے کوئی ادائیگی نہیں کی گئی۔

انگین التان نے کہا کہ ہمارا اب میاں کاشف ضمیر اور ان کی کمپنی چوہدری گروپ آف انڈسٹریز سے کوئی واسطہ نہیں رہا اور نہ ہی مستقبل میں کوئی تعلق قائم رہے گا۔

ترک اداکار نے کہا کہ ہمارے دورہ پاکستان نے ہمیں پاکستان سے محبت کرنے والے لوگوں سے ملنے اور خوبصورت ملک دیکھنے کا موقع فراہم کیا ہے، ہم ترک پاکستان تعلقات کو مزید فروغ دینے اور دوستی اور ایک دوسرے کی ثقافتوں کو فروغ دینے کے لئے پرعزم ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں