The news is by your side.

Advertisement

قطری باشندے کن شرائط کے ساتھ سعودی عرب آ سکتے ہیں؟

ریاض: قطری باشندوں کی مملکت آمد کے لیے شرائط کیا ہیں؟ سعودی وزارت داخلہ نے تفصیلات جاری کر دیں۔

عرب میڈیا کے مطابق سعودی عرب نے قطر کے ساتھ سرحدیں کھولنے کا اعلان کیا ہے تاہم قطری شہریوں کو مملکت آنے کے لیے سعودی وزارت داخلہ کی مقرر کردہ شرائط پوری کرنا ہوں گی۔

وزارت داخلہ کے مطابق کرونا وبا کے پیش نظر سب سے پہلی شرط پی سی آر سرٹیفکیٹ کی ہے، شہریوں کو کرونا ٹیسٹ رپورٹ پیش کرنی ہوگی، دوسری شرط یہ ہے کہ شہریوں کو 3 یا 7 روز تک گھروں میں آئسولیٹ ہونا پڑے گا۔ بتایا گیا ہے کہ پی سی آر ٹیسٹ منفی آنے کی صورت ہی میں قطری باشندوں کو مملکت آنے کی اجازت دی جائے گی۔

ان شرائط پر عمل درآمد کے لیے سعودی وزارت صحت نے قطر سے ملنے والی سرحدی چیک پوسٹ سلوی پر میڈیکل عملہ تعینات کر دیا ہے۔ چیک پوسٹ پر قطر سے آنے والے افراد سے یہ اقرار نامہ لیا جائے گا کہ وہ ہاؤس آئسولیشن کی پابندی کریں گے۔

واضح رہے کہ قطر کے ساتھ بری، بحری اور فضائی سرحدیں کھولنے کا فیصلہ العلا میں جی سی سی اعلامیے میں اس یقین دہانی کے بعد کیا گیا ہے کہ اعلامیے پر دستخط کرنے والے ممالک خلیجی ریاستوں میں اتحاد و اتفاق کی پابندی کریں گے، اور کوئی بھی دوسرے کے لیے خطرات پیدا نہیں کرے گا، نہ ایک دوسرے کے اندرونی معاملات میں مداخلت کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں