تازہ ترین

کوئٹہ: تفتان جانیوالی بس سے اغوا کیے گئے 9 مسافر قتل

کوئٹہ:نوشکی کے قریب تفتان جانیوالی بس سے اغوا کیے...

بہاولنگر واقعے کی مشترکہ تحقیقات ہوں گی، آئی ایس پی آر

آئی ایس پی آر نے کہا ہے کہ بہاولنگر...

عیدالفطر پر وفاقی حکومت نے عوام کو خوشخبری سنا دی

اسلام آباد: عیدالفطر کے موقع پر وفاقی حکومت نے...

ایشیائی بینک نے پاکستان میں مہنگائی میں کمی کی پیشگوئی کر دی

ایشیائی ترقیاتی بینک نے پاکستان میں آئندہ مالی سال...

سنگدل شخص نے بیوی اور 7 بچوں کو قتل کر دیا

پنجاب کے علاقے مظفر گڑھ میں اجتماعی قتل کا...

اننت امبانی کی شادی میں ایشا کے ہیرے جڑے گاؤن کی دھوم!

بھارت کے معروف صنعتکار مکیش امبانی کے چھوٹے بیٹے اننت کی شادی کے ان دنوں کافی چرچے ہیں اور یہ شہ سرخیوں میں ہے۔

ایشا امبانی نے اپنے بھائی اننت امبانی کی شادی سے پہلے کی شاندار تقریب میں ایک ہیروں سے مزیّن سیاہ رنگ کا گاؤن پہنا ہے جس کی دھوم مچی ہوئی ہے۔ یہ لباس دیکھنے میں نہ صرف بہت خوبصورت بلکہ کافی قیمتی بھی ہے۔

انیتا شیروف جو کہ ایشا کی اسٹائلسٹ ہیں انھوں نے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اننت امبانی اور رادھیکا مرچنٹ کی شادی سے پہلے کی تقریب کی خوبصورت تصاویر شیئر کی ہیں۔

ایشا امبانی کے ان تصاویر میں کافی سحر انگیز انداز اور دلکش نظر آرہی ہیں جبکہ ان کا سیاہ ہیروں سے بھرا لباس لوگوں کی توجہ کا مرکز بن گیا ہے۔

وہ تصویروں میں اپنے دو پیارے بچوں، کرشنا اور آدیہ کے ساتھ پوز دیتے ہوئے نظر آ رہی ہیں جبکہ ان کے بچوں نے بھی سیاہ لباس پہنا ہوا ہے۔


واضح رہے کہ اننت امبانی اور رادھیکا مرچٹ کی ’پری ویڈنگ‘ تقریبات کا آغاز ہوچکا ہے، شادی کی پہلی تقریب ’ایورلینڈ میں ایک شام‘ کے عنوان سے رکھی گئی ہے.

اس تقریب میں معروف امریکی گلوکارہ ریحانا پرفارم کریں گی۔ ریحانا ٹیم کے ہمراہ دو روز قبل گجرات کے شہر جام نگر پہنچی تھیں جس کی ویڈیوز اور تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی تھیں۔

ہالی وڈ گلوکارہ کو شادی میں پرفارم کرنے کے لیے بھاری معاوضہ مل رہا ہے، ریحانا تقریباً 8 سے 9 ملین ڈالرز کا معاوضہ لے رہی ہیں جو کہ بھارتی 66 سے 74 کروڑ روپے بنتے ہیں۔

Comments

- Advertisement -