site
stats
اہم ترین

یورو کپ 2016ء: پرتگال نے فرانس کو شکست دے کر ٹائٹل جیت لیا

پیرس: یورو کپ فٹ بال کے فائنل میچ میں فیصلہ کن معرکہ آرائی کے بعد پرتگال نے فرانس کو صفر کے مقابل ایک گول سے شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کرلیا۔

ایونٹ کا فاتح بننے کے لیے پرتگال اور فرانس کے درمیان انتہائی سخت معرکہ ہوا تاہم میچ کے دونوں ہاف میں کوئی بھی ٹیم گول نہ کرسکی جس کے بعد انہیں ایک بار 15منٹ اضافی دیے گئے تاہم کوئی ٹیم گول نہ کرسکی بعدازاں انہیں مزید اضافی وقت دیا گیا جس میں پرتگال کے فارورڈر کھلاڑی ایڈر نے گول کرکے ٹیم کو فتح دلا دی۔

اسٹیڈ ڈی فرانس میں یورو فٹبال کپ کا فائنل میزبان ٹیم فرانس اور پرتگال کے درمیان ہوا ، میچ کے 24 ویں ویں منٹ میں پرتگال کے کپتان کرسٹیانو رونالڈو زخمی ہوگئے جس کے بعد انہیں اسٹریچر پر میدان سے باہر لے جایا گیا، گھٹنے پر چوٹ لگنے کے باعث رونالڈو کے آنکھوں سے آنسو ٹپکنا شروع ہوگئے،قبل ازیں12 سال پہلے یونان سے ہارنے پر رونالڈو کی آنکھ سے آنسو نکلے تھے۔

rona

مبصرین کا خیال تھا کہ فرانس کے خلاف آخری معرکے میں وہ میدان میں دوبارہ نہیں آسکیں گے تاہم وہ دوسرے ہاف میں دوبارہ آگئے۔

 

Love him or hate him, If u dont feel sorry, you’re not a human #Euro2016Final #Ronaldo pic.twitter.com/ZhRgAZyPfx

فرانس اور پرتگال کا فائنل میچ دیکھے کے لیے گراؤنڈ تماشائیوں سے کھچا کھچ بھرا ہوا تھا فرانس کی سڑکوں پر سناٹا طاری رہا۔ فٹ بال ماہرین نے میچ کے لیے فرانس کو فیورٹ قرار دیا تھا۔ دونوں ٹیموں کے درمیان ہونے والے سابقہ 10 میچز فرانس نے جیتے ہیں، پرتگال کی ٹیم آخری مرتبہ فرانس سے 1975 میں جیتی تھی جب کہ فرانس پرتگال کو یورو کپ میں 2 بار سیمی فائنلز میں شکست سے دوچار کرکے فاتح بننے کا اعزاز بھی حاصل کرچکا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top