site
stats
ماحولیات

پاکستان میری ٹائم ایجنسی کی سمندری آلودگی سے نمٹنے کی مشق

کراچی: پاک بحریہ کی رہنمائی میں پاکستان میری ٹائم سیکیورٹی ایجنسی کے تحت 4 دسمبر سے سمندر میں تیل کے پھیلاؤ کو روکنے کے اقدامات کے لیے 4 روزہ آٹھویں بارہ کوڈا مشق کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میری ٹائم سیکیورٹی ایجنسی کے ترجمان کا کہنا ہے کہ مذکورہ مشق میں پاک بحریہ کے ساتھ ساتھ متعلقہ ادارے بھی حصہ لے رہے ہیں۔

تین مراحل پر مشتمل مشق کا پہلامرحلہ پی ایم ایس اے ہیڈ کوارٹر میں منعقد کیا گیا۔ پہلے مرحلے میں مشق سے متعلق مختصر تعارف، بحث و مباحثہ اور آپریشنل تیاریوں کی جانچ پڑتال کی گئی۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ بارہ کوڈا مشق کا مقصد سمندر میں ہنگامی بنیادوں پر تیل کے پھیلاؤ کی روک تھام ہے۔

مزید پڑھیں: رنگوں بھری افشاں سمندری آلودگی میں اضافے کا سبب

اس موقع پر ڈی جی پی ایم ایس اے ریئر ایڈمرل جمیل اختر کا کہنا تھا کہ پی ایم ایس اے سرحدوں کو محفوظ بنانے کے ساتھ ساتھ سمندری آلودگی کو روکنے میں بھی مصروف عمل ہے۔ ’40 ناٹیکل مائل تک آلودگی سے سمندر کونقصان ہوگیا ہے‘۔

انہوں نے بتایا کہ سمندری آلودگی کی وجہ سے 40 فیصد سمندری حیات بھی ختم ہوچکی ہے جبکہ گندا پانی اور صنعتی فضلا سمندری حیات کا قاتل ہے۔

ریئر ایڈمرل کا مزید کہنا تھا کہ سمندر کو آلودگی سے بچانے کے لیے کوئی اقدامات نہیں ہو رہے، صنعتی علاقوں کا فضلہ اور کچرا کسی ٹریٹمنٹ کے بغیر سمندر میں پھینک دیا جاتا ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ ترکی پہلی دفعہ پی ایم ایس اے کی مشق میں بطور آبزرور شامل ہو رہا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top