The news is by your side.

Advertisement

ایکسپو 2020 دبئی: سیاحوں کے لئے بڑی سہولت کا اعلان

دبئی: ایکسپو 2020 دبئی کو کا میاب بنانے کے لئے حکام سرگرم عمل ہیں، آئے دن نئے نئے مںصوبے روشناس کرائے جارہے ہیں جن کا مقصد سیاحوں کو بہترین سہولیات فراہم کرنا ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق اسی سلسلے میں دبئی کی روڈز اینڈ ٹرانسپورٹ اتھارٹی (آر ٹی اے) نے ہالا کے ساتھ مل کر ‘ آٹو ڈسپیچ’ ٹیکنالوجی متعارف کرائی ہے، جس کا مقصد ایکسپو میں شرکت کرنے والے افراد کو ٹرانسپورٹ کی اعلیٰ ترین سروس فراہم کرنا ہے۔

اس ٹیکنالوجی کی مدد سے یہ معلوم کیا جاسکے گا کہ ایکسپو سائٹ پر کتنی ٹیکسیوں کی ضرورت ہے؟، خودکار نظام کے تحت ٹیکسیوں کی مطلوبہ تعداد سائٹ پر بھیج دی جائے گی۔

حکام نے اسی نئی ٹیکنالوجی کو بہترین قرار دیتے ہوئے کہا کہ ٹیکسی بیڑاسروس کو “سپلائی اور ڈیمانڈ کو زیادہ سے زیادہ توازن” کے قابل بناتا ہے، اس سب کا مقصد سیاحوں اور مقامی افراد کے لئے ضروری ٹیکسیوں کی بروقت اور موثر ترسیل ہے۔

کریم کے زریعے تیار کردہ ایک جدید اندورن ملک ٹیکنالوجی کے تحت ایکسپو سائٹ پر ہروقت مطلوبہ ٹیکسیوں کی ضروری تعداد کی بنیاد پر بھیجنے کی درخواست وصول کریں کی جائے گی۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق ایکسپو میں سیاح ، رہائشی اور زائرین اپنے فون کے زریعے ایپلی کیشن یا سیلف سرونگ کیوسک کے زریعے ٹیکسی بک کراسکتے ہیں، آر ٹی اے نے کہا کہ صارفین اپنے موبائل پر فوری طور پر ٹیکسی بک کرانے ، ڈرائیور سے رابطہ قائم کرنے اور زیرو ویٹنگ ٹائم کے ساتھ فوری طور پر سفر پر روانہ ہونگے۔

پبلک ٹرانسپورٹ ایجنسی کے سی ای او احمد بہروزیان نے کہا کہ ایکسپو دو ہزار بیس میں آنے والے افراد کی بڑی تعداد کے ساتھ آر ٹی اےکے پاس موقع اور ذمے داری ہے کہ وہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ ان کا سفر محفوظ اور ہموار ہے۔

بالا کے سی ای او باسل ہوکیمین نے مزید کہا کہ ہم گاہکوں کو انتہائی موثر، آسان اور سستی ٹیکسی سروسکی پیشکش کے لئے پرعزم ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں