The news is by your side.

Advertisement

محمد بن سلمان کا ماسک، دیکھتے ہی دیکھتے مارکیٹ سے غائب

ریاض: خلیج تعاون کونسل (جی سی سی) کے اجلاس میں ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے جو ماسک پہنا تھا، لوگوں کی توجہ کا مرکز بن گیا۔

تفصیلات کے مطابق منگل کو جی سی سی کانفرنس کے دوران محمد بن سلمان کا پہنا ہوا ماسک برانڈ سوشل میڈیا پر اتنا مقبول ہو گیا کہ دیکھتے ہی دیکھتے مارکیٹ سے ختم ہو گیا۔

صارفین نے ولی عہد کی فیس ماسک والی تصاویر شیئر کرتے ہوئے اس کے بارے میں استفسار کیا، نشان دہی ہوتے ہی لوگوں نے اسے خریدنے کے لیے مارکیٹ کا رخ کیا اور پھر مذکورہ برانڈ کا ماسک دیکھتے ہی دیکھتے غائب ہو گیا۔

یہاں تک کہ مذکورہ برانڈ کا ماسک فروخت کرنے والی آن لائن شاپس کو ’سولڈ آؤٹ‘ کا پیغام جاری کرنا پڑا، یعنی مذکورہ برانڈ کے ماسک فروخت ہو کر ختم ہو چکے ہیں۔

خریداروں کی دل چسپی دیکھتے ہوئے سوشل میڈیا پر صارفین نے مختلف شہروں میں دکانوں اور آن لائن شاپس کے لنک سمیت مذکورہ برانڈ تیار کرنے والی کمپنی کا لنک بھی شیئر کیا۔

شہر العلاکے ایک ٹویٹر صارف نے لکھا کہ اس نے پورے شہر میں تلاش کیا، لیکن ہر دکان سے ماسک فروخت ہو چکے تھے، بعض صارفین نے فخریہ بتایا کہ یہ ماسک ان کے پاس پہلے سے موجود تھا، خوشی ہے کہ ہم بھی وہی ماسک پہنتے ہیں جو ولی عہد کو پسند ہے۔

خوبیوں والا ماسک

شہزادہ محمد بن سلمان نے جو ماسک پہنا تھا وہ ایئر کوین کمپنی کا نانو 3 ڈی فائبر ماسک ہے جس کا وزن صرف 5 گرام ہے، اس کی متعدد خوبیوں میں سے ایک خوبی یہ ہے کہ پہننے کے بعد یہ چہرے پر مضبوطی سے فٹ ہو جاتا ہے۔

اس ماسک میں سے غبار کے ذرات بھی نہیں گزر سکتے اور یہ آکسیجن کو بھی نہیں روکتا، مقامی مارکیٹ میں اس کی قیمت 105 ریال ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں