The news is by your side.

Advertisement

فیس بک اگلے ہفتے کیا کرنے جارہا ہے؟

دنیا کا سب سے بڑا سوشل میڈیا پلیٹ فارم فیس بک ایسا سوشل نیٹ ورک ہے جس میں ہر نئی پراڈکٹ کو ضم کردیا جاتا ہے اور اب اس میں ایک اور فیچر کا اضافہ کیا جارہا ہے۔

ایک رپورٹ کے مطابق فیس بک کی جانب سے پیجز کے مالکان کو ای میلز ارسال کرکے اس فیچر کے بارے میں آگاہ کیا گیا ہے، کمپنی کی جانب سے پیجز کے مالکان کو پوڈ کاسٹس اپ لوڈ کرنے کی سہولت دی جارہی ہے جس کا آغاز چار روز بعد یعنی بائیس جون سے ہوگا۔

اگر آپ فیس بک پر کسی پیج کو چلارہے ہیں تو پوڈ کاسٹ اقساط کی آر ایس ایس فیڈ کو پیج پر لنک کرسکتے ہیں جو بتدریج لوگوں کی نیوز فیڈ پر وارد ہوں گی، اس فیچر سے تمام سننے والے کسی پوڈ کاسٹ قسط کے اپنے پسندیدہ لمحات دوستوں کے ساتھ نیوز فیڈ پر شیئر کرسکیں گے۔

کمپنی کے مطابق بہت جلد ایک اور فیچر کلپس بھی متعارف کرانے کا ارادہ ہے۔

فیس بک کی جانب سے یہ غیر متوقع اعلان نہیں، اس سے قبل اپریل میں فیس بک نے پوڈ کاسٹس سمیت متعدد آڈیو پراڈکٹس متعارف کرانے کا اعلان کیا تھا، حال ہی میں فیس بک کے بانی مارک زکربرگ نے رئیل ٹائم میں بات چیت کی پراڈکٹ کا مظاہرہ بھی کیا تھا۔

اس کے علاوہ رواں سال کسی بھی وقت فیس بک میں ساؤنڈ بائٹس نامی فیچر کا بھی اضافہ ہوگا، اس فیچر میں مختصر آڈیو کلپس کو نیوزفیڈ پر پوسٹ کیا جاسکے گا، صارفین یہ سمجھ لیں کہ یہ فیس بک ٹائم لائن میں وائس میسجز کا کام کرنے والا فیچر ہوگا۔

پوڈ کاسٹ کیا ہے؟

پوڈ کاسٹ ایک آڈیو پریزنٹیشن ہے جسے کمپیوٹر اور اسمارٹ فون پلیٹ فارم جیسے ونڈوز ، میک ، آئی فون اور اینڈرائیڈ پر سنا جاسکتا ہے، یہ ٹاک ریڈیو کا انٹرنیٹ ورژن ہے، جس میں اضافے گزارے جاتے ہیں جیسے کسی خاص دن اور وقت پر کام کرنے کی بجائے اپنے ٹائم فریم پر سماعت کرنے کے قابل ہو۔

پوڈ کاسٹ کیسے کام کرتی ہے

پوڈ کاسٹ “اقساط” کا ایک سلسلہ ہے جو اسی نوعیت کی آڈیو فائلوں میں محفوظ ہوتا ہے جسے ہم اپنے لیپ ٹاپ یا اسمارٹ فون پر موسیقی اسٹور کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔

ایک ٹیلی ویژن یا ٹاک شو کی طرح پوڈ کاسٹ بھی عام طور پر کسی موضوع جیسے جیسے سیاست ، کھیل ، تفریح ​​، ہارر ، کھیل وغیرہ کے گرد مرکوز ہوتا ہے۔ آپ انفرادی اقساط کو سن سکتے ہیں یا پوڈ کاسٹ کو سبسکرائب کرسکتے ہیں ، جو عام طور پر مفت ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں