The news is by your side.

Advertisement

فیس بک صارفین کو سالوں پرانے پیغامات دوبارہ موصول ہونے کی شکایت

سان فرانسسکو: سماجی رابطے کی سب سے بڑی ویب سائٹ فیس بک کے ترجمان نے تصدیق کی ہے کہ فیچر اپ ڈیٹ کے دوران سسٹم میں ایک خرابی پیدا ہوگئی جس کے بعد صارفین کو پرانے ان باکس پیغامات دوبارہ موصول ہونے شروع ہوگئے تھے البتہ اب اس مسئلے کو حل کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق فیس بک کے صارفین نے شکایت کی کہ انہیں ان باکس پر سالوں پرانے میسج دوبارہ موصول ہونے شروع ہوگئے جو  Unread کے طور پر ظاہر ہو رہے ہیں۔

فیس بک کے ترجمان نے تصدیق کی کہ ’کچھ صارفین کو پرانے پیغامات ملنے شروع ہوئے جس سے ہم پوری طرح آگاہ ہیں اور مسئلے کو حل کرنے کی کوشش کررہے ہیں‘۔

مزید پڑھیں: فیس بک کا نیا فیچر، جو صارفین کو وقت کا احساس دلائے گا

انہوں نے صارفین سے نئی مشکل پیش آنے پر معذرت کرتے ہوئے کہا کہ ’میسنجر کے نئے فیچر کی آزمائش کے دوران ایک غلط کوڈ ڈالنے کی وجہ سے یہ مسئلہ پیش آیا‘۔ اُن کا کہنا تھا کہ دراصل یہ مسئلہ الگورتھم کی وجہ سے پیش آیا جس میں خوشی یا غم کی پوسٹوں میں فرق کرنے کا طریقہ درج نہیں تھا۔

دوسری جانب فیس بک کی جانب سے جاری ہونے والے تازہ اعلامیے کے مطابق کمپنی نے سافٹ ویئر کی اپ ڈیٹ کے دوران پیش آنے والے مسئلے پر قابو پالیا۔

فیس بک کے ترجمان نے پرانے پیغامات موصول ہونے والے صارفین سے معذرت کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’ہم اس مشکل گھڑی میں آپ سے معافی کے طلب گار ہیں، آئندہ ہماری کوشش ہوگی کہ اس قسم کی صورتحال کا سامنا نہ کرنا پڑے’۔

یہ بھی پڑھیں: فیس بک نے ایک ارب پانچ کروڑ اکاؤنٹس بلاک کردیے

ٹیکنالوجی کی مشہور ویب سائٹ سے بات کرتے ہوئے ایک امریکی شہری کا کہنا تھا کہ اُسے تین سال پہلے مرنے والے ایک دوست کا پرانا پیغام موصول ہوا جس میں اُس نے پوچھا خیریت دریافت کی تھی۔ صارف کا کہنا ہے کہ وہ اس پیغام کو دیکھ کر پریشان ہوگیا تھا  آخر  ان باکس پر پیغام کس طرح اور کیوں آیا؟۔

نوجوان صارف کا کہنا تھا کہ ’جب میں نے رابرٹ (دوست) کے اہل خانہ سے فون کر کے اکاؤنٹ استعمال کرنے کا پوچھا تو انہوں نے صارف انکار کردیا پھر میں نے اپنے والدین کو اس صورتحال سے آگاہ کیا تو وہ بھی خوف زدہ ہوگئے تھے‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں