ہفتہ, جون 22, 2024
اشتہار

فیصل آج میری دعاؤں کی وجہ سے بڑا اسٹار بن چُکا ہے، والدہ افشاں قریشی

اشتہار

حیرت انگیز

پاکستان کے جانے مانے اداکار فیصل قریشی کی والدہ نے کہا ہے کہ میں نے اپنے بیٹے کے اسٹار بننے کی دعا کی مگر اچھا بیٹا بننے کی دعا کرنا بھول گئی۔

میڈیا رپوٹس کے مطابق سینئر اداکارہ افشاں قریشی نے اپنے بیٹے اداکار فیصل قریشی سے متعلق ایک ویب شو میں اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ فیصل آج میری دعاؤں کی وجہ سے ایک بڑا اسٹار بن چُکا ہے۔

تاہم انھوں نے اپنی ایک غلطی کی بھی نشاندہی کرتے ہوئے کہا کہ مجھ سے غلطی ہوگئی میں نے اس کی کامیابی کے لیے تو دعا کی لیکن یہ دعا نہیں کی کہ وہ اس کے ساتھ اتھ ایک اچھا بیٹا اور ایک اچھا انسان بھی بنے۔

- Advertisement -

افشاں نے بتایا کہ مرحوم اداکار خالد بٹ صاحب عمرہ ادا کرنے گئے تو میں نے انھیں فیصل قریشی کے لیے ایک دعا لکھ کر دی تھی کہ’اللّٰہ تعالیٰ میرے بیٹے فیصل قریشی کو بھارتی اداکار امیتابھ بچن جتنا نام اور شہرت دینا‘۔

اداکارہ نے اس شو کے دوران اولاد کے لیے یہ پیغام دیا کہ وہ اپنے ماں باپ کی عزت کریں اور اُن کی خدمت کریں کیونکہ ماں باپ سے بڑھ کر دنیا میں کوئی بھی چیز نہیں ہے۔

اگر آپ والدین سے حسنِ سلوک سے پیش آئیں گے تو جنت ملے گی اور اگر آپ اپنے والدین کو ٹھکرائیں گے تو اللّٰہ تعالیٰ بھی آپ کو ٹھکرا دیں گے۔

دوران انٹرویو انھوں نے اپنے اور فیصل قریشی کے درمیان اختلافات کے بارے میں تو کچھ نہیں کہا مگر ان کی گفتگو سے ایسا لگتا ہے کہ وہ اپنے بیٹے فیصل قریشی سے ناراض ہیں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں