The news is by your side.

Advertisement

کتے کے کاٹنے کے واقعات ہورہے ہیں، پیپلز پارٹی کو کوئی فکر ہی نہیں، فیصل واوڈا

اسلام آباد : وفاقی وزیر فیصل واوڈا نے کہاہے کہ بے رحم اور نااہل لوگوں کو صرف آصف زرداری کی فکر ہے، سندھ میں کتے کے کاٹنے کےواقعات ہورہے ہیں، پیپلز پارٹی کو سندھ کے عوام کی کوئی فکر نہیں۔

یہ بات انہوں نے اے آر وائی نیو ز کے پروگرام ”الیونتھ آور “میں میزبان وسیم بادامی سے گفتگو کرتے ہوئے کہی۔ فیصل واوڈا نے کہا کہ سندھ میں با ربا کتے کے کاٹنے کےواقعات ہورہے ہیں، بلاول کو چاہئے کہ سندھ میں اعلیٰ سطح کے افسران کیخلاف ایکشن لیں، آج ایکشن نہ لیا گیا تو یہ واقعات مزید بڑھ سکتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ کتے کسی امیر کے نہیں تھے ورنہ کتوں پر بحث شروع ہوجاتی، غریب کے بچوں کو کتا کاٹ لے تو کوئی سنوائی نہیں ہے، حکومت کی طرف سے ایگزیکٹوآرڈرکی ضرورت ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ سندھ کے بے رحم اور نااہل حکمرانوں کو صرف آصف زرداری کی فکر ہے، پیپلز پارٹی کو سندھ کے عوام سے کوئی غرض نہیں، ویکسین کا بجٹ ان کی جیبوں میں جارہا ہے، معاشرے میں بے حسی کی شروعات حکمرانوں سے ہوتی ہے، ہائیکورٹ سے التماس ہےخدارا ہولناک واقعے کا نوٹس لے۔

ایک سوال کے جواب میں وفاقی وزیر نے کہا کہ مان لیتے ہیں ہم غلط کررہے ہیں نوازشریف کی صحت کو دیکھیں، نوازشریف کو باہر بھیجیں بعد میں لیگل پروسیسس پر کام کریں۔

انوکھے لاڈلے سے انسانی ہمدردی کی گئی، ہم نے سزا یافتہ مجرم کو بیرون ملک جانے کی اجازت دی ہے،تاریخ میں کسی مجرم کو ایسی رعایت نہیں ملی،جیلوں میں کئی قیدی ایسے ہیں جو دوائیں نہ ملنے سے مرگئے۔

آپ کے ماضی کے باعث یقین نہ کرتے ہوئے جانے کی اجازت دی، اپوزیشن کا ایک ہی مسئلہ ہے نوازشریف کسی طرح باہرجائیں، پاکستان کے ہرمسئلہ کاعلاج بیرون ملک نہیں۔

انہوں نے کہا کہ اگر بانڈز نہیں دیتے تو دونو ں بیٹے شخصی ضمانت پر ملک میں آجائیں اور نواز شریف کو لے جائیں۔ان کا کہنا تھا کہ سات ارب تو نواز شریف کا بیٹا ایک دستخط پر دے سکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں