The news is by your side.

Advertisement

فیصل آباد ایئر پورٹ پر مسافروں کو عالمی معیار کی سہولت دستیاب

ایئرپورٹ پر جدید سیلف چیک ان سسٹم نصب، مسافر اپنا بورڈنگ پاس خود کار طریقے سے حاصل کرسکیں گے

فیصل آباد: سول ایوی ایشن اتھارٹی نے ملک کے بڑے ایئر پورٹس پر مسافروں کی سہولت کے لیے جدید سسٹم متعارف کروا دیا، پہلے مرحلے میں فیصل آباد ایئر پورٹ پر خود کار چیک ان مشینیں نصب کردی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی نے اسلام آباد اور کراچی سمیت 5 بڑے ایئر پورٹس پر جدید سیلف چیک ان سسٹم نصب کرنا شروع کر دیے۔

پہلے مرحلے میں فیصل آباد ایئر پورٹ پر خود کار چیک ان مشینیں نصب کردی گئیں جس کے بعد اب مسافر اپنی مدد آپ کے تحت اپنا بورڈنگ پاس حاصل کرسکیں گے۔

کراچی کے جناح انٹرنیشنل ایئر پورٹ سمیت بڑے ایئر پورٹس پر 15 سے زائد جدید مشینیں مسافروں کی سہولت کے لیے نصب کی جا رہی ہیں۔ یہ مشینیں فرانس سے درآمد کی گئی ہیں۔

کراچی ایئر پورٹ پر ڈومیسٹک اور انٹرنیشل لاؤنج میں 2، 2 مشینیں نصب کی گئی ہیں۔ جدید مشینوں کے نصب ہونے سے مسافر اپنا بورڈنگ پاس خود کار طریقہ سے حاصل کر سکیں گے۔

خود کار چیک ان سسٹم فیصل آباد ایئر پورٹ پر نصب کیے جانے کے بعد 3 مشینیں اسلام آباد ایئرپورٹ، 2 پشاور، 2 کوئٹہ اور 2 ملتان ایئر پورٹ پر نصب کی جائیں گی۔

سول ایوی ایشن نے تمام ایئر لائنز کو بھی ہدایت کی ہے کہ وہ بھی خود کار چیک ان سسٹم کو استعمال کرتے ہوئے اپنے اپنے نیٹ ورکس سے فوری منسلک کریں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں