The news is by your side.

Advertisement

جعلی اکاؤنٹس کے ملزمان کی درخواست ضمانتیں سماعت کیلئے مقرر

اسلام آباد: سپریم کورٹ نے طویل عرصے سے زیر التوا جعلی اکاؤئنٹس کیس میں گرفتار ملزمان کی درخواست ضمانتیں سماعت کے لئے مقرر کردی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق جعلی اکاؤنٹس کے ملزمان کی درخواست ضمانتیں سماعت کیلئے مقرر کردی گئیں ہیں، جسٹس مشیر عالم کی سربراہی میں تین رکنی بینچ سماعت کرےگا۔

آمدن سے زائداثاثہ جات کیس میں پیپلز پارٹی کے گرفتار رہنما خورشید شاہ کی درخواست ضمانت کو سماعت کے لئے مقرر کیا گیا ہے، جسٹس مشیر عالم کی سر براہی میں تین رکنی بینچ 15اپریل کو ضمانت کیس کی سماعت کریگا، رجسٹرار آفس نے نیب اور وکیل خورشید شاہ سمیت تمام فریقین کونوٹسز جاری کر دیئے ہیں۔

پی ٹی آئی فارن فنڈنگ اور چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کی اپیل بھی سماعت کے لئےمقرر کردی گئی ہے، جسٹس مشیر عالم کی سر براہی میں تین رکنی بینچ پندرہ اپریل کو اپیل کی سماعت کریگا،

الیکشن کمیشن نے فارن فنڈنگ کیس میں اکبر ایس بابر کو پارٹی رکن قرار دیا تھا جس پر عمران خان نےالیکشن کمیشن فیصلےکے خلاف عدالت عظمیٰ سے رجوع کیا۔

واضح رہے کہ قومی احتساب بیورو (نیب) نے پی پی پی رہنما خورشید شاہ کو آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس میں 18 ستمبر 2019 کو اسلام آباد سے گرفتار کیا تھا۔

نیب کی جانب سے خورشید شاہ، ان کے دو بیٹوں، دونوں بیگمات اور داماد صوبائی وزیر سید اویس قادر شاہ سمیت 18 افراد پر ایک ارب 30 کروڑ روپے سے زائد کے اثاثے بنانے کا الزام عائد کیا گیا تھا۔

احتساب عدالت سکھر نے آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس میں پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے رہنما سید خورشید شاہ، سندھ کے وزیر ٹرانسپورٹ اویس قادر شاہ، رکن صوبائی اسمبلی فرخ شاہ سمیت 18 ملزمان پر فرد جرم عائد کررکھی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں