The news is by your side.

Advertisement

کراچی سے قومی اسمبلی کی40 نشستیں ہونی چاہییں‘ فاروق ستار

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ کے رہنما ڈاکٹر فاروق ستار کا کہنا ہے کہ کراچی 60 سے 70 فیصد ریونیودیتا ہے، وفاق سے 2 فیصد خیرات ملتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما ڈاکٹرفاروق ستار نے کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہم بھی چاہتے ہیں انصاف سستا اورآسان ہو۔

فاروق ستار نے کہا کہ این اے245 کے ریٹرننگ افسرنے مجھے بلایا تھا، شناختی کارڈ اورنامزدگی فارم میں نام میں فرق تھا۔

ایم کیو ایم رہنما نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں وسائل کی منصفانہ تقسیم ہو، کراچی 60 سے 70 فیصد ریونیودیتاہے، اسے وفاق سے 2 فیصد کی خیرات ملتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کیا آصف زرداری اورعمران خان کہیں گے کراچی کوپیسہ زیادہ دیا جائے، دونوں رہنما یہ وعدہ کریں تو ہو سکتا ہےان کی نشستوں سے ہم دستبردارہوجائیں۔

فاروق ستار نے کہا کہ شرط یہ ہے وہ کہیں کہ پنجاب اورخیبرپختونخواہ کے وسائل سے کراچی کوحق دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی میں سیمپل مردم شماری نہیں ہوئی،آبادی کی ٹھیک گنتی نہیں ہوئی، کراچی اورسندھ کے لوگوں کوان کے حقوق ملنے چاہییں اور کراچی سے قومی اسمبلی کی40 نشستیں ہونی چاہییں۔

ایم کیو ایم رہنما نے کہا کہ سلیکٹرکوئی اورہے میں صرف کپتان ہوں، امیدواروں کے انتخاب میں میراکوئی کردارنہیں ہے، میں نے اپنی طرف سے فہرست رابطہ کمیٹی کودے دی ہے۔

متحدہ قومی موومنٹ کے رہنما فاروق ستار نے کہا کہ امن اورجمہوری استحکام کے لیے ایم کیوایم جیسی قربانیاں کسی نے نہیں دیں


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں