تازہ ترین

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

اسرائیل کا ایران پر فضائی حملہ

امریکی میڈیا کی جانب سے یہ دعویٰ سامنے آرہا...

روس نے فلسطین کو اقوام متحدہ کی مکمل رکنیت دینے کی حمایت کردی

اقوام متحدہ سلامتی کونسل کا غزہ کی صورتحال کے...

2 سالہ بچی کو بچاتے ہوئے باپ اور دادا سوئمنگ پول میں ڈوب کر ہلاک

دو سالہ ننھی بچی کو سوئمنگ پول میں ڈوبنے سے بچاتے ہوئے باپ اور دادا پانی میں ڈوب کر اپنی جان گنوا بیٹھے۔

غیرملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق آسٹریلیا کے ایک ہوٹل اتوار 31 مارچ کو افسوسناک واقعہ پیش آیا، ہوٹل کے سوئمنگ پول میں گرنے والے اپنی دو سالہ ننھی بچے کو بچانے کے لیے باپ اور دادا دونوں کود پڑے مگر ڈوب کر ہلاک ہو گئے۔

آسٹریلیا کے گولڈ کوسٹ میں مارک ہالیڈے اپارٹمنٹس کے روف ٹاپ پول میں شام 7 بجے کے قریب بچی گری جسے بچانے کے لیے 38 سالہ دھرم ویر سنگھ اور 65 سالہ گرجندر سنگھ نے چھلانگ لگا دی۔

اس دوران دونوں کو آس پاس موجود لوگوں نے پانی سے نکالا اور ہنگامی طبی امداد کے آنے تک انھیں سی پی آر کے ذریعے بچانے کی کوشش کی۔ تاہم افسوسناک طور پر دونوں افراد دل کا دورہ پڑنے سے موقع پر ہی دم توڑ گئے۔

دو سالہ بچی کے پیچھے اسکی ماں نے بھی پانی میں چھلانگ لگائی تھی، تاہم بچی اور ماں کو بچالیا گیا اور انھیں اسپتال لے جایا گیا۔

کوئنز لینڈ ایمبولینس سروس کے اہلکار مچل ویئر نے بتایا کہ یہ ایک انتہائی جذباتی منظر تھا۔ ظاہر ہے، کوئی بھی یہ سمجھ سکتا ہے کہ اس خاندان کو اپنے دو افراد کو کھونا پڑا۔

انھوں نے عوام کو خبردار کیا کہ جب ارد گرد چھوٹے بچے ہوں تو وہ تیراکی کرتے ہوئے احتیاط برتیں۔

اہلکار مچل ویئر نے کہا کہ اگر اس طرح کے حالات جو انھیں درپیش آئے، اس میں ہم جانتے ہیں کہ بچے اور یہاں تک کہ بالغ افراد بھی چند سیکنڈ میں ڈوب سکتے ہیں۔

Comments

- Advertisement -