The news is by your side.

Advertisement

باپ نے بچوں کو فائرنگ سے بچانے کیلئے گود میں چھپالیا، خود زخمی ہوگیا، ویڈیو وائرل

نیو یارک : امریکہ میں ایک دفتر میں ہونے والی فائرنگ کے نتیجے میں ایک باپ نے اپنے تین بچوں کو گولیوں سے بچالیا لیکن وہ خود زخمی ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکہ کے شہر نیو یارک میں ایک باپ کی اپنے بچوں پر شفقت دیکھ کر ویڈیو دیکھنے والوں کی آنکھیں نم ہوگئیں، ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق نیو یارک کے علاقے میں قائم ایک کار ڈیلر کے دفتر میں ایک 39سالہ شخص اپنے تین بچوں کے ساتھ موجود تھا کہ اس دوران تین نقاب پوش مسلح افراد نے فائرنگ شروع کردی۔

پولیس کی جاری کردہ ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ جب فائرنگ شروع ہوتی ہے تو والد اپنے بچوں کو زمین پر دھکیل دیتا ہے اور انہیں اپنی آغوش میں لے کر زمین پر لیٹ جاتا ہے،اس دوران فائرنگ کا سلسلہ بھی جاری رہتا ہے۔

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ ایک گولی باپ کی ٹانگ پر بھی لگ جاتی ہے پر وہ ہمت نہیں ہارتا اور بچوں کو محفوظ رکھنے کیلئے انہیں خود میں سموئے رکھتا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ باپ کو دائیں ران میں گولی لگی اسے طبی امداد کیلیے مقامی اسپتال منتقل کیا گیا تاہم اب اس کی حالت خطرے سے باہر ہے اور واقعہ میں اس کا کوئی بچہ زخمی نہیں ہوا۔

ڈبلیو سی بی ایس کے مطابق تفتیش کاروں کا کہنا ہے کہ فائرنگ کا تعلق جرائم پیشہ گینگ سے تھا، ملزمان مبینہ طور پر ایک کار کو چوری کرکے فرار ہونے کی کوشش کررہے تھے، پولیس حکام ان ملزمان کی گرفتاری کیلئے کارروائی کررہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں