ن لیگ کی سیاست ختم ہوچکی، فواد چوہدری -
The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ کی سیاست ختم ہوچکی، فواد چوہدری

لاہور : تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری نے کہا ہے کہ ن لیگ کی سیاست ختم ہوچکی، 4 ستمبر کے بعد نوازشریف اپنے اہل خانہ سمیت ضمانتیں کروائیں گے یا پھر جیل جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں پی ٹی آئی چیئرمین سیکرٹریٹ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے پی ٹی آئی رہنما فواد چوہدری نے کہا کہ ن لیگ کی سیاست ختم ہوگئی، چار ستمبر کے بعد نوازشریف ریلی نہیں نکال سکتے ، نوازشریف کو اہلخانہ سمیت ضمانت کرانی پڑسکتی ہے، ضمانت نہ ہوئی تو نوازشریف جیل جائیں گے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ حدیبیہ پیپر ملز کا کیس اب تک نیب میں فائل کیوں نہیں کیا گیا، فواد حسن فواد کے قریبی کو راولپنڈی میں نیب کا ڈائریکٹر کیوں لگایا گیا،اس طرح چورن بکنے والا نہیں، کوئی سینئر رہنما ریلی میں نہیں،مریم، حسن اورحسین آئندہ ہفتے ضمانتیں کراتے دکھائی دیں گے۔

رہنما پی ٹی آئی نے کہا کہ خیبرپختونخو اور پنجاب میں پی ٹی آئی نے پارلیمانی بورڈ تشکیل دیدیا ہے، پرویزخٹک کو عمران خان کا سیاسی مشیر مقرر کردیا گیا ہے، پرویزخٹک پورے ملک میں عمران خان کے سیاسی مشیر ہونگے جبکہ انتخابات کیلئے مرحلہ وار ٹکٹس دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان نے کہا کہ ریلی نکالنے پر99فیصد قیادت نواز شریف کے ہمراہ نہیں ہے۔ ریلی میں ان کے ساتھ صرف طلال چوہدری اورماروی میمن جیسے شامل باجے چل رہے ہیں۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ نواز شریف کی بے وجہ ریلی میں بچے کی شہادت پر افسوس ہے، یہ سمجھ نہیں آ رہی کہ نواز شریف یہ ریلی کیوں نکال رہے ہیں،  جے آئی ٹی کے تیرہ سوالات کو سامنے رکھتے ہوئے انھوں نے کہا کہ میاں نواز شریف کو اور کسی نے نہیں بلکہ ان کے بچوں نے سستے اکاﺅنٹنٹس اور وکیل بھرتی کر کے پھنسوایا ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں