The news is by your side.

Advertisement

آئندہ دور ٹیکنالوجی کا ہے، جدید تقاضوں سے ہم آہنگ نہ ہوئےتو پیچھے رہ جائیں گے، فوادچوہدری

اسلام آباد : وزیراطلاعات فوادچوہدری نے کہا آئندہ دور ٹیکنالوجی کا ہے، جدید کمپنیاں کام کررہی ہیں، جدید دور میں ملازمتوں کے زیادہ مواقع پیدا کرنا چیلنج ہے، جدیدتقاضوں سے ہم آہنگ نہ ہوئے تو پیچھے رہ جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات فوادچوہدری نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئےکہا یورپ،امریکاکی کمپنیاں سرمایہ کاری میں دلچسپی لےرہی ہیں، آئندہ دور ٹیکنالوجی کا ہے،جدیدکمپنیاں کام کررہی ہیں اور وقت کیساتھ ٹیکنالوجی کےشعبےمیں ترقی کاعمل تیزہورہاہے۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا جدیددورمیں ملازمتوں کےزیادہ مواقع پیداکرناچیلنج ہے ، جدیدٹیکنالوجی سےسراغ رسانی کاعمل آسان ہوا، جدیدتقاضوں سےہم آہنگ نہ ہوئے تو پیچھے رہ جائیں گے۔

وزیراطلاعات نے کہا ڈیجیٹل ایڈورٹائزنگ ہمارےروایتی طریقہ کارکوختم کررہاہے، ملک میں میڈیاٹیکنالوجی یونیورسٹی بنانےجارہےہیں, وفاقی کابینہ نے میڈیا ٹیکنالوجی یونیورسٹی کے قیام کی منظوری دے دی ہے،  ہمارےبچےجیدید ٹیکنالوجی پڑھ اور اس پر تحقیق کرسکیں گے۔

یاد رہے وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری کا کہنا تھا آنے والے دور میں ہتھیار کے بجائے آئیڈیاز کی اہمیت ہوگی، اس مقصد کے لیے ہم میڈیا یونیورسٹی بنانے جا رہے ہیں، مستقبل میں پرنٹ میڈیا کی بقا ممکن نظر نہیں آ رہی، انفارمیشن گروپ کی اہمیت بڑھتی جارہی ہے۔

مزید پڑھیں : بدلتے رجحانات پر نظر رکھنے کے لیے میڈیا یونیورسٹی بنائیں گے: فواد چوہدری

فواد چوہدری نے کہا تھا کہ سوشل میڈیا تیزی سے ترقی کرتا جا رہا ہے، مستقبل میں سنسر شپ حکومت کے ہاتھ سے نکل جائے گی۔ ’ففتھ جنریشن وار کیا ہے؟ آئیڈیاز کی جنگ ہے‘۔

ان کا کہنا تھا جب تک ہم ماڈرن طریقوں کو نہیں اپنائیں گے، پیچھے رہیں گے۔ ہماری بیورو کریسی جدید ٹیکنالوجی میں پیچھے ہے۔ ’ہم ٹیکنالوجی کے حوالے سے بیورو کریسی میں تبدیلیاں لائیں گے‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں