The news is by your side.

Advertisement

واٹس ایپ کا تمام چیٹس کو ازخود غائب کرنے والے فیچر سے متعلق اعلان

واٹس ایپ اب آپ کو تمام چیٹس کو بطور ڈیفالٹ غائب کرنے کی اجازت دیتا ہے، اس کے غائب ہونے والے پیغامات کی خصوصیت کو اپ گریڈ کیا جا رہا ہے۔

واٹس ایپ اپنے غائب ہونے والے پیغامات کے فیچر میں نئی ​​فعالیت شامل کر رہا ہے، جس کی مدد سے صارفین چیٹ میں پیغامات کو مقررہ مدت کے بعد خود بخود ڈیلیٹ کرسکتے ہیں۔

واٹس ایپ کا کہنا ہے کہ صارفین کے پاس اب غائب ہونے والے پیغامات کو اپنی تمام نئی ون آن ون چیٹس کے لیے خود بخود آن کرنے کا اختیار ہوگا تاکہ مستقبل کے تمام پیغامات سروس سے خود بخود حذف ہوجائیں۔

میٹا کی ملکیت والی میسجنگ سروس کا یہ بھی کہنا ہے کہ وہ صارفین کو مزید اختیارات دے رہی ہے کہ پیغام کو حذف ہونے سے کتنی دیر پہلے۔ جب گزشتہ سال نومبر میں پہلی بار یہ فیچر شروع کیا گیا تھا۔

اس دوران صارفین کے پاس صرف سات دن بعد پیغامات غائب ہونے کا اختیار تھا، تاہم آگے بڑھتے ہوئے انہیں صرف 24 گھنٹے یا 90 دن کے بعد حذف کرنے کا آپشن بھی ہوگا۔ نئی فعالیت کو پہلے ترقی پذیر ہونے کی اطلاع دی گئی تھی۔

واٹس ایپ نوٹ کرتا ہے کہ غائب ہونے والے پیغامات کو بطور ڈیفالٹ آن کرنے سے موجودہ چیٹس متاثر نہیں ہوں گی۔ جب آپ نئی ون آن ون چیٹ شروع کرتے ہیں، تو ایک نوٹس نظر آئے گا جس میں کہا جائے گا کہ غائب ہونے والے پیغامات کی خصوصیت آن ہے۔

اس کے ساتھ ایک نوٹ جس میں لکھا ہے کہ یہ بطور ڈیفالٹ آن ہے (لہذا آپ کے رابطے یہ نہ سوچیں کہ یہ کوئی ذاتی چیز ہے)۔ آپ کے پاس انفرادی چیٹس کے لیے ترتیب کو آف کرنے کا اختیار بھی ہے۔

اگرچہ نئی ڈیفالٹ سیٹنگ گروپ چیٹس کو متاثر نہیں کرتی، واٹس ایپ کا کہنا ہے کہ اس نے گروپ بناتے وقت ایک نیا آپشن شامل کیا ہے تاکہ آپ غائب ہونے والے پیغامات کی خصوصیت کو فعال کرسکیں۔

واٹس ایپ کا کہنا ہے کہ نئی خصوصیات اب تمام پلیٹ فارمز پر دستیاب ہیں۔ ان تھری ایم فور کے استعمال کے بارے میں ہدایات واٹس ایپ کے اکثر پوچھے گئے سوالات میں مل سکتی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں