The news is by your side.

Advertisement

کراچی کے شہریوں کو قومی صحت کارڈ فراہم کرنے پر غور

اسلام آباد : وفاقی وزارت صحت نے کراچی کے شہریوں کو بھی قومی صحت کارڈ فراہم کرنے پر غور شروع کردیا ہے اور کہا اگر سندھ حکومت نے اس پروگرام میں شمولیت اختیار نہ کی تو وفاق اپنا کردار ادا کرسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزارت صحت کے حکام کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ کراچی کے شہریوں کو بھی قومی صحت کارڈ فراہم کرنے پر غور کر رہے ہیں، شہر کے تمام مستقل رہائشیوں کو صرف 16ارب سالانہ میں صحت کارڈ فراہم کیے جا سکتے ہیں۔

حکام کا کہنا تھا کہ اگر سندھ حکومت نے اس پروگرام میں شمولیت اختیار نہ کی تو وفاق اپنا کردار ادا کرسکتا ہے، سندھ حکومت صرف 45 سے 50 ارب میں پورے صوبے کو قومی صحت کارڈ دے سکتی ہے۔

وفاقی حکام نے کہا کہ سندھ کا صحت کا بجٹ 170 ارب سے زائد ہے کراچی میں 35 سے 40 فیصد افراد پہلے ہی قومی صحت کارڈ کے حامل ہیں جبکہ کراچی میں دوسرے صوبوں اور وفاقی یونٹس کے افراد کو قومی صحت کارڈ کی سہولت میسر ہے۔

وزارت صحت کے مطابق کراچی کے عوام بھی صحت سہولت کارڈ کی سہولت کا استحقاق رکھتے ہیں، اس وقت پورے ملک میں 700 اسپتالوں کا نیٹ ورک قومی صحت کارڈ پروگرام سے منسلک ہے، کراچی سمیت ملک میں 300 مزید اسپتالوں کو نیٹ ورک سے منسلک کر رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں