spot_img

تازہ ترین

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

2023 میں کراچی ایئرپورٹ پر 3.23 ملین مسافروں نے کامیابی سے پروسیس کیا: ایف آئی اے

کراچی: وفاقی تحقیقاتی ادارے ( ایف آئی اے) امیگریشن کراچی نے سالانہ کارکردگی رپورٹ جاری کردی۔

تفصیلات کے مطابق سال 2023 کے دوران ایف آئی اے امیگریشن نے کراچی ایئرپورٹ پر بین الاقوامی آمد اور روانگی پر 3.23 ملین مسافروں کو کامیابی سے پروسیس کیا۔

گذشتہ ایک برس کے دوران وفاقی تحقیقاتی ادارے ایف آئی اے ایمیگریشن نے جناح انٹر نیشنل ایئرپورٹ پر تابڑ توڑ کارروائیوں کے دوران سنگین جرائم میں مطلوب ملزمان کو گرفتار کیا جبکہ بیرون ملک فرار ہونے والے متعدد ملزمان ایف آئی اے کے آہنی پنجے سے نہ بچ سکے۔

ایف آئی اے حکام کے مطابق مختلف جرائم میں ملوث ملزمان کی ایئرپورٹ سے فرار ہونے کی کوشش ایف آئی اے نے ناکام بنادی، 37 ملزمان کو بیرون ملک فرار ہوتے جبکہ 32 کو وطن واپسی پر گرفتار کیا گیا۔

حکام نے بتایا کہ سنگین نوعیت کے جرائم میں مطلوب 69 ملزمان ایف آئی اے کی تیز نظروں سے بچ نہ سکے  اس کے علاوہ گذشتہ ایک سال کے دوران 1عشاریہ 7ملین مسافر وں نے کراچی سے سفر کیا۔

ایف آئی اے حکام کے مطابق 57 مسافروں کو جعلی دستاویزات جبکہ پاکستانی پاسپورٹ کا غیر قانونی استعمال کرنے والے 36 غیر ملکیوں کو گرفتار کیا گیا۔

حکام نے بتایا کہ مذکورہ غیر ملکی مسافروں نے جعلی سازی اور دہوکہ دہی سے پاکستانی پاسپورٹس حاصل کئے تھے جبکہ 42 مسافروں کو جعلی ویزا، ٹمپرڈ پاسپورٹ اور جعلی مہروں پر پاکستان پہنچنے پر گرفتار کیا گیا۔

ایف آئی اے حکام کا کہنا ہے کہ گذشتہ سال کے تسلسل کو رواں سال بھی برقرار رکھا جائے اور ملزمان کی گرفتاری کیلئے جدید ٹیکنالوجی کا استعمال بھی جاری رکھا جائے گا۔

Comments

- Advertisement -
محمد صلاح الدین
محمد صلاح الدین
محمد صلاح الدین اے آروائی نیوز سے وابستہ سینئر صحافی ہیں اور ایوی ایشن سے متعلقہ امور کی رپورٹنگ میں مہارت رکھتے ہیں