The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ ریشم بھی “پاوری” کے رنگ میں رنگ گئیں، ویڈیو وائرل

لاہور : پاکستان فلم انڈسٹری کی معروف اداکارہ ریشم کی سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو سامنے آئی ہے جس میں وہ اپنی دوست کے ساتھ محو رقص ہیں۔

دنانیر مبین نامی لڑکی کی سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو “پاوری ” کے بعد متعدد اداکار اور شخصیات بھی پیچھے نہیں ہیں انہوں نے بھی اس ویڈیو سے متاثر ہوکر پاوری کر ڈالی۔

پاکستان سمیت بھارت میں بھی پاوری ٹرینڈ اپنے عروج پر ہے، شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی اہم شخصیات سمیت نوجوان لڑکے اور لڑکیوں کی بہت بڑی تعداد اس طرح کی ویڈیوز بنارہی ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Galaxy Lollywood (@galaxylollywood)

اس حوالے سے فوٹو، ویڈیو شیئرنگ ایپلیکیشن انسٹا گرام پر اداکارہ ریشم کی جانب سے شیئر کی گئی ڈانس ویڈیو کو مداحوں نے بے حد پسند کیا اور کمنٹس میں ان کی تعریف کی۔

اداکارہ ریشم کی یہ ویڈیو بہت وائرل ہوئی، ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ پاکستان کی لمبے قد کی اداکارہ اپنی سہیلی کے ہمراہ خوشگوار موڈ میں محو رقص ہیں۔

ریشم کی اس ویڈیو پر اُن کے مداحوں کی جانب سے اُن کے لباس اور ڈانس کی خوب تعریفیں بھی کی جا رہی ہیں تاہم ریشم کی یہ ویڈیو کس تقریب یا پارٹی سے لی گئی ہے اس کا تو علم نہیں۔

مزید پڑھیں : ارشد خان چائے والا کی ‘پاوری’ ویڈیو چھاگئی

اُن کی اس ویڈیو میں پس پردہ  ایک خاتون کی  آواز کو سنا جا سکتا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ  یہ چندا ہے، یہ ریشم ہے اور یہ پاوری ہورہی ہے ۔

Comments

یہ بھی پڑھیں